Halvatun sunnuntait!!!!!

Nää on niin turhia päiviä.Hitto kun pystyis nukkumaan nämä päivät ohi.
Soitin tuossa yhdelle kaverillekin jota mä en ole nähny varmaan kahteen vuoteen.Jos se olis vaikka kahville tullu mutta se oli aika nihkeenä.Mä en ymmärrä miten kaikki noi kaverit häippäs ku meikäläinen alkoi seurustelemaan.Kyllähän mä silloin aikoinaan yritin pitää yhteyttä mutta se oli kyllä niin yksipuolista ettei siitä mitään tullu.

Muutenkin silloin kun meikäläisellä todettiin paniikkihäiriö ja se meni noiden kavereiden korviin niin alkoi kuulumaan juttua että ne piti mua mielenvikaisena.No onhan se paniikkihäiriö mielisairaus mutta ei se silti sitä tarkoita että ihminen olis aivan mielenvikainen.Mä luulen että sen jälkeen ne alkoi karttamaan meikäläistä.

Mun mielestä mä en ikinä kääntäny selkääni niille vaan ne käänsi sen mulle.Helvetti mä aina autoin vaikka olis mikä ollu.Kerrankin yks venäläinen nyrkkeilijä hakkas yhden mun kaverin ja ne soitti mulle yöllä et tule jeesaamaan.No tottakai mä lähdin sinne koska se oli mun kaveri.Kävin vielä sen nyrkkeilijän kimppuun ja aloin tappelemaan sen kanssa.
Silti ne tekee mulle näin????

Mä en ymmärrä mikä niitä oikein risoo.Helvetti kun ne kaikki mä olen tuntenu lapsuudesta asti,joihinkin tutustuin jo kuusi vuotiaana.Nyt ei ole sitten mitään yhteyksiä.Kyllä sitä tällä hetkellä muistelee haikeana kaikkia niitä nuoruus vuosia kun kaikki oli vielä hyvin.Siis onhan mulla muuten kaikki tällä hetkellä hyvin.On vaimo ja lapsia ja tuttavia mutta ei se riitä.Tottakai sitä kaipaa jotain muutakin sosiaalista kontaktia kuin ne tuttava perheet.

Muutenkin kun ei nykyään tule ryypättyä niin paljon ja suurin osa kavereista on vielä poikamiehiä niin baarissahan ne istuu kaiket viikonloput.Se on vaan niin ettei tollanen bilettäminen sovi perhe-elämän kanssa hyvin yhteen.Kaipa sitä jää vähän paitsioon kun yrittää viettää rauhallista elämää.Kyllähän sillon suhteen alkuaikoina meikäläinen viihty baarissa aika paljonkin ja silloin tuli nähtyä noita kavereita mutta sitten se vaan jäi.

Onhan se muutenkin aika hankalaa yrittää näin monen vuoden jälkeen pitää yhteyttä.
Täytyy ehdottaa emännälle että jos lähdettäisiin joku viikonloppu baariin jos vaikka silloin näkisi noita kavereita.

Kärppä kuittaa!!!!!