Täällä taas!!!!

Nyt on halloween pippalot takana ja alkaa nämä omat pippalot.Taas on kalja kädessä mikä ei tosiaankaan ole normaalia meikäläiselle.Kai mä olen alkoholisoitumassa kun jäin työttömäksi.No ei mulla ennenkään ole ollut mitään ongelmaa olla työtön,no tottakai se vituttaa istua tekemättä mitään mutta silti.

Joo turistiin mukavia siellä kekkereillä ja muksuilla oli mukavaa.Onhan se kiva välillä turista ihan vaan aikuisten juttuja muiden kanssa.Ei tätä kyllä usein tapahdu ku mä en ole mikään kyläilijä tyyppi vaan viihdyn paremmin omissa oloissa.Niinhän ne sanoo että vaihtelu virkistää ja kaipa siinäkin on jotain perää.

Soitin tossa broidille ja se vitun jätkä oli sammunut sohvalle.Sen muija vastas puhelimeen ja mä kysyin et no missä se karvanaama on.Se sano et tossa se sohvalla nukkuu ja oli aika huppelissa kun tuli.Millaistakohan menoa tuolla Digiexpossa on ku mies tulee tuossa kunnossa sieltä????
No kun yhtään tuntee broidia niin ne saa olla vaikka virkkuu messut,ni se mies tulee humalassa sieltä.
Se kaveri kehittää kyllä juotavaa vaikka mistä:)

Oishan se ollu kiva seurustella taas sen kanssa mutta ei voi mitään.Täytyy kehittää ne illanistujaiset ni pääsee kunnolla turisemaan.Hemmetti tästä on kuukausia ku on viimeeksi ollu missään ja viimeeksikin kun oltiin ni istuttiin vähän vähemmän tasokkaassa paikassa.No mulle se on ihan sama missä kuppilassa sitä istuu kunhan seura on hyvää.Helvetti että toi kalja voikin maistua hyvältä!!!!!

Pitäis varmaan soittaa rumpali kaverillekin kun ei ole taas aikoihin ollu yhteydessä.No se on juuri alkanut seurustelemaan yhden mukavan likan kanssa niin ymmärtäähän sen.Itselläkin kävi juuri samanlailla kun eukon kanssa tavattiin että ei oikein ollu yhteydessä keneenkään.Nykyään ei kyllä ole mitään ongelmaa tavata kavereita vaikka ollaan vieläkin läheisempiä kuin silloin.Ainoa vain että on suurin osa kavereista hylänny meikäläisen:( Aika ihme homma et kaverit kaikkoo kun alkaa seurustelemaan vaikka itte yritti silloin pitää yhteyttä.Jotenkin ne oli tosi luotaan työntäviä mua kohtaan ja nykyäänkin kun tapaa niitä niin tunnelma on vähän kireä.Onhan se ymmärrettävää että sitä tippuu kärryiltä kun noin aikasin ku mäki vakiintuu ja muut on vielä siinä bilettämis vaiheessa.

Mä luulen muutenkin et noi vikat vuodet ku sekoili tuolla kapakeissa,ni haki vaan sitä tyttöystävää itelleen.No eihän baari ole mikään paikka etsiä tyttöystäviä mutta mä en tavannutkaan vaimoa baarissa.Tai no periaatteessa tapasin mutta me ihastuttiin ku oltiin samassa duunissa.Kumpikin vaan oli niin ujoja et ei kehannu tehdä alotetta ennenku sitten baarissa kohdatessa.Hemmetti et se oli hölmöä ku näin jälkiviisaana ajattelee asiaa.

Se oli varmaan ulkopuolisille tosi hauskaa kattoo meitä ja meidän soidinmenoja.Tupakka huoneessaki tuijoteltiin toisiamme ja kumpikaan uskalla sanoa toiselle mitään vaikka ollaan kahden kesken.No vaimo välillä yritti kysellä kaikkea ja sitä kautta virittää keskustelua,mutta meikäläisen vastaukset oli luokkaa joo ja ei.Mä muutenkin ihmettelin et miten helvetis toi muija tulee aina tupakalle sillo ku meikäläinen menee,vaikka se oli välillä just polttanu.Jälkeenpäin ollaan naurettu koko hommalle ja mietitty et kuinka pienestä se oli kiinni et edes tavattiin.

Nyt ei viitsi kertoa enempää ku vaimoa muutenkin häiritsee ku mä pidän tätä blogia.Kai se pelkää et joku tunnistaa meidät mut mua ei se haittaa.Olenhan mä jo parille tutulle kertonukin tästä ja ne kai käy lukemassa täällä.Uhkasin vaimolle et mä alan selittää täällä yksityiskohtaisesti mitä me tuolla makuuhuoneessa touhutaan ni se sai hirveet hepulit:)

No en mä ole semmonen ihminen et jakaa muiden kanssa yksityis asioitaan,mä vaan tykkään kiusata tota vaimoa kun se on aina niin nunnaa niin nunnaa.Mun mielestä se on parien oma asia mitä siellä tapahtuu ja niin sen kuuluu olla.No kyllä mä tiedän et jotkut naiset puhuu keskenään niistä asioista ku ollaan niin sanottuja bestiksiä mutta ei mun käsittääkseni miehillä ole tollasia juttuja,vaikka jotkut kaverit on niistä kysellykki.Vittuako se niille kuuluu!!!!
Muutenkin ollu niin ala arvoisia ne kysymykset ni olen vähän loukkaantunuki niistä.

No nyt täytyy tosissaan lopetella ja keskittyä tohon kaljan makuun:)