Jeps!!!
Täällä ollaan taas kun ei minulla näköjään ole elämää.En tarkoita sillä sitä että jos ihminen pitää blogia niin sillä ei ole elämää.Tarkoitan että minulla ei ole taaskaan muuta tekemistä kuin kirjoitella tänne.

Ahdistaa tuo lasten kiukuttelu ja kinastelu taas niin helvetisti.Mun mielestä kodin ei kuuluisi olla tällainen "eläintarha" vaan musta kotona pitäisi olla rauhallista.Tottakai lapset välillä kiukkuavat mutta meillä se tuntuu olevan jokapäiväistä.Rangaistuksia joutuu joka päivä antamaan ja tällä hetkellä tuntuu että vanhemmuus on pelkkää erotuomarina oloa.

Eilen tuli punttia otettua ja omatunto koheni hieman.Sekin on yksi harrastus jota olen laiminlyönyt taas liian kauan.Kai mulla on jonkin näköinen lihaskunto jäänyt kun ei paikat edes kipeytynyt.Onhan mulla joskus tullu viiveellä noi särkemiset mutta tällä hetkellä tuntuu ihan normaalilta.Kitaran soitto on taas alkanut sujua ja siitä olen helpottunut.Se tuntui niin suossa rämpimiseltä kun aloin soittamaan mutta kyllä sen äkkiä taas muisti.

Olo tuntuu taas jotenkin stressaantuneelta vaikka ei olisi mitään syytä siihen.Luulen että tuo lasten kiukuttelu ja tappelu edes auttaa asiaa.Mietin että hyvin tämä meidän loma on alkanut kun olemme joka päivä joutuneet käymään jossain virastossa asioilla.No aika on mennyt siivillä kun on vaimo seurana että eipä siinä ole mitään valittamista.Meille se on silti yhteistä aikaa.

Huomenna ei ole minnekään menoa ja saa olla rauhassa koko päivän.Kuopuksen kun vie tarhaan aamulla niin sitten on vapaata.Taitaa mennä nukkumiseen sekin vapaa aika mutta ei se mitään.Oikeastaan tänäänkin tuli otettua nokoset tuossa iltapäivällä mutta ei se tuntunut tekevän kuin väsyneemmäksi.

Canon rockia on tullut soiteltua sen verta paljon että vaimo valitti sen soivan hänen päässään.No ei muuta kuin lisää tykitystä niin eiköhän se siitä unohdu.
Olen siinä mielessä onnekas että vaimo tykkää sähkökitaran äänestä.En usko että seurustelustamme tulisi yhtään mitään jos ei näin olisi.Sitä tulee soiteltua niin paljon ja lujaa että en usko että sitä sellainen ihminen kestäisi joka ei pidä kitaran äänestä.

Muutenkin nuo meikäläisen "saundit" on vähän saman tapaisia kuin suurella diamond darrelilla.Eli mitä enemmän gainia niin sen parempi.Jos joku ei tiedä kuka diamond darrell oli niin teidät poltetaan roviolla:)

Tämä nyt meni tällaiseksi kitaran soitosta kirjoittamiseksi mutta minkäs sille voi kun se on minulle niin rakas harrastus.Voisin kirjoittaa siitä vaikka tuhat sivua tekstiä enkä silti kyllästyisi.

Kärppä kuittaa ja lähtee skulaamaan skebaa!!!!