Helvetti että alkaa korpeamaan!!!

Tänään sain taas kerran vaimon kiinni valehtelusta.Mä en ymmärrä minkä takia se tekee tota.Luuleeko se tosissaan että mä olen niin tyhmä etten saisi sitä noista jutuista kiinni.Millä helvetillä mä pystyn rakentamaan mitään luottamusta siihen kun kokoajan tulee ilmi asioita joita se on valehdellu tai jättäny kertomatta,vaikka olen niistä kysynyt.

Mä olen nyt jo siinä pisteessä että tekisi mieli vaan pakata laukkunsa ja jättää tämä pelleily taakse.Ei tällaisessa ole enää mitään järkeä.Mä en mitään muuta vihaa niin paljon kuin valehtelemista.Mun mielestä valehtelu ei kuulu avioliittoon.Se ei muuta saa aikaan tolla valehtelulla ku sen että mä en kohta pidä enää siitä ihmisestä mikä siitä on tullu.Onko se niin helvetin vaikeaa olla rehellinen???
Eikö tämä avioliitto merkitse sille sen vertaa että voisi olla rehellinen???
Eikö se arvosta mua senkään vertaa että voisi olla rehellinen???

Mua naurattaa kun toi lähipiiri ei oikeastaan tiedä ollenkaan millainen se nykyään on.Ne luulee että se on sama herttainen likka ku aikasemmin.Ei se aina ole tollanen kyllä ollu ja mietityttää että mikä sen ajaa tällaiseen.Kyllä on suhde hyvällä pohjalla kun ei voi edes omaan vaimoonsa luottaa.Mä en usko että mä enää kauaa jaksan tällaista.Olen viimeaikoina meinannu niin monta kertaa lähteä täältä mutta aina se saa mut jäämään.No kai se rakkaus on vielä niin vahva etten pysty siihen,mutta tota rataa ku se jatkaa ni kohta ei ole edes vaikeaa lähteä.

Mä en enää pysty luottamaan mihinkään sen puheisiin ja jos se haluaa luottamusta rakentaa niin saa kyllä itse tehdä aloitteen.Mä olen jo yrittänyt tarpeeksi ja se on aina vesittäny ne mun yritykset.

Vittu että korpeaa!!!!!!!!

Kärppä kuittaa ja lähtee tutustumaan avioero hakemukseen!!!!