Huomenta!!!

Väsyttää ja vituttaa taas niin saatanasti.
Tänään olisi se humpuuki kurssin alkuinfo työkkärissä eikä kiinnostaisi pätkääkään.Mä en muutenkaan ymmärrä minkä takia se on pakollinen.Mitä helvetin hyötyä siitä on istua kuuntelemassa millainen se kurssi on.Mä olen lukenut sen esitteen ja saanut kaiken tarvittavan tiedon siitä.

Pitäs tänään soittaa sinne palkanlaskijallekin saatana.Mä en tajua mitä se idiootti on kelaillut laskiessaan tota mun lopputiliä.Onhan se näköjään liikaa vaadittu että edes yksi asia menisi ongelmitta.Tässä on nyt kussu kaikki mikä vain voi mennä pieleen ja rupeaa pikkuhiljaa ahdistamaan.Selkäkin temppuilee vieläkin ja pitäisi saada se oma lekuri kiinni.Kaiken kukkuraksi kuopuksen tarhasta soitettiin eilen ja ilmoitettiin että siellä on ollut vesivahinko.Tarjosivat täksi viikoksi toista hoitopaikkaa mutta ei minulla ole aikaa lähteä mukulaa viemään minnekkään.Se tarha kai poistuu nyt kokonaan käytöstä ja lupasivat ilmoitella kun saavat tietää minne kuopus sijoitetaan.Minun tuurillani se paikka on jossain todella pitkällä.Onneksi mun vanhemmat lupasivat tämän päivän hoitaa kuopusta mutta tuo tiistai ja keskiviikko on minun hoidettava häntä.No täytyy yrittää tänään saada nuo kaikki asiat hoidetuksi ettei tarvitse lapsi kainalossa juosta tuolla virastoissa.

Saatana että korpeaa taas niin syvältä.Kävin liitonkin sivuilla katsomassa mitä he vaativat siihen hakemukseen ja nyt tuli lisää papereita mitä pitää hommata.Helvetin helvetti!!!
Rupeaa jo usko olemaan aivan nollissa tässä vaiheessa.Tekisi mieli vain luovuttaa ja antaa asioiden mennä miten menee.Helvettiäkö minä tässä tappelen kun kaikki kusee kumminkin,teen niin tai näin.Mitäköhän seuraavaksi tulee eteen?Nyt täytyy lopetella ennenkuin keittää kunnolla yli!!!!!

Morjens!!!