Huomenta!!!!

Taas viideltä ylös ja vaimon kanssa kahville.Jotenkin noi pienet hetket elämässä tuntuu tuovan vähän lohtua ja lämpöä tähän muuten niin kylmään maailmaan.En ole aikaisemmin edes osannut arvostaa näitä pikku hetkiä vaan aina odottanut jotain suurempaa.Uskon että jo nämä pienet asiat elämässä voi tehdä ihmisen todella onnelliseksi.Muutenkin olen oppinut arvostamaan tuota vaimoani enemmän viimeaikoina.

Olo on kyllä tällä hetkellä niin pettynyt ku se työkkäri teki ton temppunsa.Mä en ymmärrä miten ne olettaa et mä pystyn istumaan jollain kurssilla ku jo tämä kotona olokin on yhtä tuskaa tän selän kanssa.Tuntuu muutenkin et tää selkä ois pahentunu ku ei oikein pysty tekemään mitään.Särytkin kovenee kokoajan ja ei pysty kauan olemaan paikallaan.Ainoa mikä voi mut pelastaa tolta kurssilta on varmaa se lekuri mut kun ei siihenkään uskalla luottaa.Se oli jo viimeeks niin hankala enkä päässy sen kans yhteis-ymmärrykseen.

Tuntuu muutenkin et toi työkkäri ei yritä muuta ku pitää ihmiset poissa kortistosta keinolla millä hyvänsä.Niitä ei tunnu yhtään kiinnostavan mitä ihminen oikeasti elämältään haluaa.Oltiin yhen tutun kanssa kerran samalla kurssilla ja sitten se loppu ni mentiin työkkäriin.Ne urpot yritti tunkea sitä mun tuttua samalle kurssille uudestaan.Siis mitä helvettiä niitten päässä oikein liikkuu?????

Mä en ymmärrä miten ne olettaa et mä nyt täs kahden viikon sisällä päätän mitä mä haluan työkseni tehdä
kun en oo kymmenessä vuodessa pystyny sitä päättämään.Nää on oikeasti tärkeitä asioita ainakin mulle enkä halua opiskella turhaan johonkin alalle mikä ei mua edes kiinnosta.Eipä se niille mene jakeluun!!!!!!
Sit viellä kun ei ole tota lomaa ollu kohta kahteen vuoteen ni rupeaa olemaan niin vitun kypsä koko touhuun.Kai se pitäs niille sanoo et kokeilee itte istuu siel vitun konttorissaan pari vuotta ja painuu sit vaikka jollekin idiootti kurssille mikä ei kiinnosta vittuakaan.Rupeiskohan niillä pää hajoamaan???

Kai mä saan sit viettää vaimon kanssa aikaa ku ollaan eläkkeellä saatana!!!
Olen ajatellut yksityis-yrittäjyyttäkin mut sillon ois vielä vähemmän yhteistä aikaa.Kai se pitää mennä tonne samaan duuniin mis vaimo on ja olinhan mä siellä tän kesän.Hemmetti et oli mukavaa ku mentiin työmatkat ja kaikki yhdessä.Vaikka ei me siellä paljoa toisiamme nähty,mitä nyt aina ohi mennen.Silti se oli tosi kivaa ja työmatkatki oli paljon miellyttävämpiä.Nyt pitäs kyllä kehittää joku ratkaisu tähän ku mä haluan niin paljon viettää ton talven vaimon kanssa kotona.Jees Deep purplen Highway star soi ja meikäläinen rupeaa aivottelemaan!!!!

Kohta on semmoset suunnitelmat valmiina et on oksat pois.