Huomenta.

Järki on vähän jäässä tällä hetkellä kun piti tuolla ulkona käydä seikkailemassa.Muutenkin ajatukseni alkavat luistaa vasta iltapäivällä vaikka herään jo aamu viideltä.Jotenkin olen iltapäivään asti aivan pöhnässä ja mieleen ei tule mitään järkevää.

Eilen keskustelimme vaimon kanssa tästä perheen tilanteesta ja sovimme vähän asioita.Sanoin vaimolle että millä me pystymme yhdessä kasvattamaan lapsia kun emme ole näistä kasvatus asioista samaa mieltä.Eihän se silloin voi toimia ollenkaan ja johan lapsetkin alkavat olemaan levottomia kun vanhemmat sekoilevat tuolla tavalla.No vaimolla loppuu ensiviikolla työt niin aloitamme tämän session.Helppoahan se ei tule olemaan mutta ei ole vaihtoehtoja.

Helvetti eilen työkkärin alkuinfossa joku naikkonen alkoi lähentelemään minua ja olin aivan ihmeissäni.
Mikä helvetin paikka työkkäri on etsiä itselleen kumppania????Tai no en usko että tämä nainen olisi halunnut mitään syvempää suhdetta:)
Eipä minua tuollaiset toiminnat kiinnosta pätkääkään.Naimisissa kun ollaan ja tuollainen toiminta alkaa kiinnostamaan,niin se on sen merkki että suhteessa on jotain vialla.

No se naikkonen kiehnäsi siinä ja haki koko ajan katse kontaktia minuun.Tuo naikkonen sai minut tuntemaan oloni todella vaivaantuneeksi.Sitten kun olin lähdössä niin vinkkaili vielä silmää ja hymyili minulle.Kyllähän tuollainen itsetuntoa kohottaa koska en yleensäkään oikein ymmärrä mitä naiset minussa näkevät.En edes ymmärrä mitä vaimoni minussa näkee!!

Kysyin vaimolta että jos emme olisi yhdessä ja hän näkisi minut työkkärissä,niin yrittäisikö hän iskeä minua.Vaimo sanoi että se on ihan sama vaikka oltaisiin bingossa niin hän alkaisi iskemään minua.Kysyin syytä tähän niin hän sanoi että minussa on jotain mikä vetoaa häneen niin syvällä tasolla ettei pysty hallitsemaan itseään.Aika huvittavaa koska vaimoni on todella ujo.Muistan kun tapasimme silloin ravintolassa ja hän puoli väkisin raahasi minut kotiinsa.Ei päästänyt aamulla lähtemään ja tyrkytti puhelin numeroaan.Ei se minusta ollut kovin ujoa toimintaa mutta vaimo sanoikin että häntä vieläkin nolottaa kun käyttäytyi silloin tuolla tavalla.En vain ymmärrä mitä sellaista minussa on joka vetoaa häneen.Itse en näe itsessäni kuin vikoja.

No työkkärin naikkosella oli aivan pakko kiusata vaimoa.Muistaakseni kuvailin tätä naista sanoin vaalea,viehkeä,sulotar ja hyvä runkoinen:)No kukas se nyt on mustasukkainen!!!!
No en minä oikeasti muista koko naisesta pahemmin mitään kun ei oikein kiinnostanut.Ainahan sitä saa yrittää mutta suurimman virheen tekee se joka siihen lähtee mukaan ja unohtaa vaimonsa ja lapsensa.

Nyt täytyy lopetella ja mennä selaamaan noita liiton papereita.
Kärppä kuittaa!!!!