Emäntä meni nukuttamaan muksuja niin ajattelin vähän turista aikani kuluksi.

Helvetti sähläsin ton enter nappulan kanssa ja nyt siellä komeilee todella tyhjää asiaa:)
Kai tämä muutama kalja saa jo tuon motoriikan ihan sekaisin.No eipä tällaisella treeni ohjelmalla tuo kisakunto ole oikein kohdillaan.Mä todellakin juon erittäin harvoin ja olen välillä ollut jopa vuodenkin selvinpäin.Eikä tällaista lipittämistä muutenkaan voi sanoa juomiseksi.

Tänään pitäisi katella elokuviakin mutta saas nähdä.Jotenkin toi muutama kalja sai jo tonne silmien taakse sellaisen mukavan väreilyn ja olo on todella rento.Se voi olla että meikäläinen on unimaassa jo sillä hetkellä kun pää osuu tyynyyn.Kävin tuossa katselemassa noita muita blogeja ja vähän kommentoinkin niitä.Meikäläiselle saa sitten antaa kommenttia ihan vapaasti jos joku sattuu tänne eksymään.

Helvetti tuo vaimon heleä ääni kantautuu tuolta muksujen huoneesta korviini.Hän lukee heille iltasatua ja sen vaikutus taitaa tehota parhaiten meikäläiseen.Luomet tuntuu jo niin raskailta että taitaa elokuvat jäädä katsomatta.Meinataan katsoa kauhu leffaa joten ehkä se on sen verran mielenkiintoinen et en ihan heti pyörry.Monesti on käynyt juuri silleen et meikäläinen näkee alku- ja lopputekstit ja vaimo nauraa mulle sitten siinä vieressä.

Yleisesti ottaen mä olen aika tyytyväinen tähän mun elämään kun tämä on niin rauhallista ja tasapainoista.Näin ei ole aina ollut ni osaan vähän arvostaakin tätä.Joskus on menny todella lujaa ja olihan nekin hetket ihan kivoja.Se on kiva muistella näin jälkeenpäin noita villejä vuosia kun silloin oli jotenkin niin huoleton eikä välittänyt mistään.No nyt on sitten eri ääni kellossa ja on alkanut tuntua siltä että olisin kasvamassa aikuiseksi.Ei musta kyllä oikeasti aikuista tule varmaan ikinä ja hyvä niin.

Ei muuta kuin jääkaapille....morjens!!!!