Helvetti nämä sunnuntait on todella perseestä!!!

Vaikka tänään on isänpäivä niin silti potuttaa taas.En muutenkaan tykkää olla huomion keskipisteenä ja passattavana.No oma isä istuu mieluummin baarissa kuin viettää isänpäivää perheensä kanssa.En kyllä ymmärrä sitäkään miestä välillä ollenkaan.Se on aina ollut tuurijuoppo ja taitaa sellaisena pysyäkin.

Se hukkas aikoinaan koko meidän lapsuuden tuolla baareissa enkä oikeastaan edes tuntenut sitä kunnolla.Vasta nyt vanhempana alkanu tuntemaan sitä.Onhan se selvinpäin mukava ja kiltti mies mutta humalassa siitä tulee ihan eri ihminen niin kuin varmaan meistä kaikista.

Sen takia meikäläinenkään ei luultavasti niin viinaan menevä ole kun näki lapsena mitä se tekee perheelle.
Kyllähän mä sitä kunnioitan mutta se kunnioitus loppuu aina siihen kun se alkaa juomaan.Nuorempana ei oikein tultu yhtään toimeen kun mä sanoin aina suoraan mitä mä siitä ajattelin kun se joi.No luulis että olisi oppinut kun katsoo nykyään näitä perhesuhteita mutta ei.Mä en todellakaan ymmärrä miten joku viina voi viedä ihmisen mennessään niin pahasti että se välittää enemmän juomisesta kuin perheestään.No mä en ole alkoholisti niin en varmaan sen takia ymmärrä.

Nyt kärppä lähtee syömään!!!!!