Itsetunto???

Taas olen vaipumassa synkkyyteen ja ajatukset on sen mukaisia.
Mä olen miettinyt todella paljon näitä mun ongelmia ja vastoinkäymisiä.Eniten mua sapettaa koko hommassa se että kun mä olen niin paljon loukannu mun läheisiä näillä mun mustasukkaisuus kohtauksilla.Oikeuttaako heikko itsetunto tällaisiin tekoihin?
Mun mielestä ei oikeuta!!!

Helvetti jos itellä on huono olla niin miksi se pitää sitten tartuttaa muihin?
Mä muistan kun aikoinaan kärsin masennuksesta niin ainoa asia mikä sai mut aamulla nousemaan sängystä oli vaimo.Heikoimpina hetkinä se jakso seistä mun vierellä tukemassa ja ymmärsi mitä mä käyn läpi,onhan se itsekin kärsinyt kyseisestä taudista.

No miten mä korvaan tämän kaiken hänelle?
Helvetti epäilen uskottomuudesta ja olen aivan vainoharhainen!!
Aika helvetin itsekästä touhua meikäläiseltä.Sama broidin kanssa.
Sekään ei ole ikinä tehny mitään pahaa mulle ja sitten mun typerä pää epäilee sitäkin petturiksi.

Nämä on sellaisia asioita joista ei pääse ikinä kokonaan yli.Vaikka kaikki kyseiset ihmiset antaiskin mulle anteeks niin kuitenkaan en pysty ikinä antamaan itselleni anteeksi.Tämä asia kummittelee mielessäni loppu elämäni ajan eikä sille voi mitään.

Minun mielestä elämässä on tiettyjä rajoja joita ei tulisi koskaan ylittää koska siitä ei ole paluuta.Itse olen tällaisen rajan yli mennyt ja siitä en voi syyttää kuin itseäni.
Illanistujaisissa kun sain huutia tästä hommasta niin siitä on muiden turha potea huonoa omaatuntoa,koska minähän olen kaiken tämän aiheuttanut eikä kukaan muu.Se tavallaan avasi silmäni ja huomasin lopulta itsekin kuinka alas olen vajonnut.

Kaikella näillä epäilemisillä olen vain kaivanut tätä kuoppaa syvemmäksi ja tehnyt itsestäni todella alhaisen.Musta on todellakin tullut jotain sellaista mitä olen itse aikoinaan halveksinut.

On aika ihmeellistä että kun herää kysymyksiä ja lähtee etsimään niihin vastauksia,niin lopulta kaikki vastaukset löytyy omasta itsestään.
Olisiko tämä kaikki voitu välttää jos olisin ollut kärsivällisempi?
Ehkä mutta turha se on jossitella tässä vaiheessa kun vahinko on jo tapahtunut.

Kärppä kuittaa!!!