Eipä tuo ruoan metsästys tuottanut tulosta joten olen taas täällä.

Tänään tuli reviteltyä kitaralla pitkästä aikaa.Jotenkin ei ole nuo soitto hommat oikein maistuneet pitkään aikaan.Vähän kyllä pelottaa koska se on aina ollut todella rakas harrastus mutta viime aikoina se ei ole tuntunut enää samalta.Onhan minulla aikaisemminkin ollut tällaisia kausia mutta ei koskaan näin pitkään.Aikaisemmin se on ollut mulle pakokeino jos on ollut huolia tai stressiä.Se on niin mukavaa antaa sen musiikin viedä mennessään koska silloin on jossain muualla.Nykyään en pääse millään tätä todellisuutta pakoon vaikka kuinka kikkailisin menemään.

Minulla todellakin taitaa olla joku ikäkriisi menossa koska oireilen näin pahasti.
Mitenköhän tästä pääsisi eroon???
Helvetti jos musta on tulossa aikuinen!!!!

Eilen kävelimme vaimon kanssa kelaan ja vastaamme tuli mies porukka.Puvut päällä ja salkut kädessä ne talsi menemään puhuen firmoistaan.Kysyin vaimolta että mitä jos minustakin tulisi tuollainen???
Vaimo sanoi että se ei olisi mikään hyvä juttu.No ei musta kyllä tollasta saa vaikka kuinka yrittäisi tätä puuta veistää.Mä olen aina ollut vähän erilainen nuori ja vastarannan kiiski.Varmaan sen takia toi nuoruus olikin vähän hankalaa aikaa.Ei mulla sinänsä ole mitään noita pukumiehiä vastaan,mä vaan ihmettelen miten tuollaiseksi tullaan.Eihän sitä ikinä tiedä vaikka meikäläinenkin kohta talsii tuolla rehvastelemassa kun firmalla pyyhkii hyvin:)

Mä olen aivan varma että joku salkkumies ottaa tästä kirjoituksesta nokkiinsa ja alkaa häiriköimään meikäläistä.

Ehkä tämä kriisi jossain vaiheessa helpottaa ja alkaa tuo pää taas toimimaan.Vaimolla on ollut samanlainen kausi ja hänellä se kesti noin vuoden.Helvetti jos meikäläisellä menee vuosi näissä merkeissä niin en usko että olemme enää yhdessä.No onneksi vaimo ymmärtää mitä minulle tällä hetkellä tapahtuu joten eiköhän sitä toivoa ole.