Saatanan urpot!!!

Vittu kun ne ei tajua mistään mitään tuolla työkkärissä.
Tällä kertaa oli eri virkailija kuin viimeeksi.Annoin lausunnon hänelle ja hän tokaisi että tämä ei kelpaa.Se pitäisi olla virallinen b-lausunto ja siihen päälle vielä erikseen diagnoosi.Siis mitä vittua????
Edellinen virkailija nimenomaan sanoi että sen ei tarvitse olla kuin paperi jossa lääkäri ottaa kantaa terveyden tilaani.Sairaslomatodistuksista tämä virkailija sanoi että nämä ei välttämättä hyödytä yhtään asian käsittelyssä.Miksi he sitten halusivat ne???
Jouduin soittamaan kolme eri puhelua ennenkuin sain ne kopiot niistä.He ovat niinkuin juoksuttaneet minua aivan turhaan vaikka olin sairaslomalla.

Kyllä rupeaa usko menemään noihin virastoihin saatana!!!
Mä en tajua tota diagnoosi läppääkään.Jos lääkäri lausunnossa sanoo että röntgen lääkäri on todennut lievää nikaman madaltumista niin eikö se ole diagnoosi?Lääkärit on jo ammattinsa puolesta valan velvoittamia joten ei he voi valehdella.Se vala pätee jo sairaslomatodistuksiinkin mutta eipä työkkärin urpot sitä tajua.Niille sanat "vannon kunniani ja omantuntoni kautta" ei merkitse yhtään mitään.Nuo sanat lääkäri joutuu aina kirjoittamaan kun todistaa jotain.

Pitäisi työkkärilläkin olla omat valat jossa he sitoutuisivat kohtelemaan ihmisiä ihmisinä eikä tilastoina.Meikäläisen valat rupeaa olemaan sitä luokkaa että on työkkäri kohta liekeissä saatana.Mä en tunne mitään muuta kuin vihaa ja katkeruutta koko laitosta kohtaan.Mua ei ole ikinä kohdeltu siellä reilusti tai kunnioittavasti.Aina katottu kun olisin joku vitun pummi.Just toi kusetus hommaki minkä ne teki mulle,osoittaa vain sen että he eivät välitä ihmisistä yhtään.

Jos virkailija kysyy multa että kiinnostaisiko mua kurssi.Mä vastaan et en tiedä kun on toi selkä homma vähän epävarma.Sit se sanoo et no täs ois yks kurssi just alkamassa.Sit se sano et mä voisin tulostaa sulle tän ni näet vähän millanen se on.Mä luulin että se tulostaa jonkun esitteen siitä kurssista.Se urpo tulostaa mulle henkilökohtaisen osoituksen sille kurssille ja jos mä en hae sinne mulla menee rahat poikki.Missään vaiheessa  se ei puhunu mistään kurssi osoituksesta vaan antoi mun ymmärtää että se on esite.
Kyllä tällanen mun mielestä on huijaamista eikä mitään muuta!!!

Täytyy nyt vaan toivoa että mä en pääse sinne kurssille ja saisin ton talven olla rauhassa ja miettiä näitä juttuja.Eniten mä kaipaisin just lomaa enkä mitään velvoitteita.Siis jos mä olen puolitoista vuotta ollu töissä ilman lomia ni eikö se olis edes kohtuullista et mä viettäsin vähän aikaa vaimon ja perheen kanssa?
Mä olen joskus ollu niin paljon töissä että on meinannu ero tulla ja meinasin ittekin palaa vielä loppuun.Se oli kyllä semmosta aikaa jota en kovinkaan usein halua muistella.

Mun päivät meni tätä rataa.Aamulla ennen kuutta lähtö töihin ja siitä duunia kuuteen asti iltaa.Töistä himaan ja suihkuun,sitten syömään.Ruoan jälkeen nukkumaan ja aamulla taas töihin.Viikonloppuisin perjantai ja lauantain välisenä yönä kolmeks duuniin ja duunia iltapäivä kahteen asti.Sunnuntaina aamu kasiin ja kahdentoista jälkeen iltapäivällä himaan.Viikonloppuja oli välillä kuukausi putkeen,eli mä olin välillä kuukauden jokainen päivä töissä.
Nykyään mun arvomaailma on muuttunut jo parempaan suuntaan ja laitan perheen nykyään työn edelle.Ei ne lapsetkaan ikuisesti pieniä ole ja ei se olis sit mukavaa miettiä jälkeenpäin,et mistä kaikesta jäi paitsi.

Ei se raha nyt niin tärkeätä voi olla että pitäis kaikki muu menettää.Eikä se voi onnelliseks tehdä ainakaan mua.Kyllä ne on muut asiat elämässä jotka sitä onnea tuo.Eikä ihmisyyttä tai miehuutta mitata työssä vaikka se välillä siltä tuntuu.Kyllähän tämä muakin sapettaa kun ei toi selkä kestäny ja välillä oon tuntenu itseni luuseriks mut ei se mua  ihmisenä huonoks tee.

Lomia odotellessa!!!!