Terve!!!

Just heräsin ja olen vielä vähän pökkyrässä.
Taas ois väsyttäny ihan helvetisti mutta pakko se on nousta.Kohta pitää vaimokin hakea töistä ja lähteä kauppaan.Hemmetti että ramasee vieläkin niin pirusti,jotenkin toi herääminen on nykyään niin helvetin hankalaa.Olen mä kyllä huomannu et kun nyt syksyisinkin illat pimenee aikasemmin ni mun unentarve on lisääntynyt.En mä kesäisin nuku läheskään näin paljon enkä varsinkaan ota mitään päikkäreitä.Voihan se johtua tosta selästäkin et on veto veks ja pakko välillä levätä.

Mä olen miettiny tota kun eilenkin säryt koveni taas kun unohdin ottaa lääkkeen.Mitä sitten kun noi lääkkeet loppuu??Olenko mä taas samassa kunnossa kun aikaisemmin ja kuljen täällä kuin joku varjo ihmisestä.No pakko se on huomenna soittaa omalle lekurille jos ne vaikka huolis mut sinne kun ei ole enää  työlekuria.Epäilen kyllä sitäkin mutta ei tässä vaiheessa vielä voi toivoa menettää.Mä mietin tota diagnoosia mitä ne siellä työkkärissä haluaa.Se ois mun mielestä miltei mahdottomuus diagnosoida jotain selkää.Muistaakseni yli 60 prosentissa selkäsairauksissa ei saada selville mikä ne säryt loppujen lopuks aiheuttaa.No mä en ole lääkäri mutta eipä ole ne työkkärin urpotkaan ni turha se on tästä jauhaa.
Sen vaan sanon että diagnoosia varten mulla pitäis olla jokin sairaus mikä ton selän oireilun aiheuttaa,joten sen diagnoosin tekeminen on mahdotonta.

Mysteerejä mysteerejä!!!

Kyllä toivoisin että olisin niin viisas ja tietäisin mitä noiden konttori rottien päässä oikein liikkuu.Se on varmasti sellanen asia jonka jos saisin tietää niin mun aivokapasiteetti ei pystyisi sitä käsittelemään,vaan mun pää poksahtais.Pitäsköhän mun kouluttautua työvoima neuvojaksi??
Olisin puukenkä vinossa siellä pöydän takana ja kiusaisin viattomia ihmisiä.Välillä söisin pullaa ja meinaisin tukehtua siihen.Olisin kaikkien vihaama ihminen ja näin nousisin konttori rankingin listalla ykköseks.Vuoden lopussa voittaja saisi sorbus pullon ja pääsisi kelaan leikkimään jumalaa.

Kylläpäs on taas katkeraa tekstiä.Kyllähän mä tossa alussa yritin pysyä poissa työkkäri aiheesta mutta jotenkin taas mentiin siihen.No kai tämä katkeruus lievenee joskus.

Kathellaan!!!!