Huomenta!!!!

Sunnuntait tuntuu kyllä niin turhilta päiviltä.Mä olen ollu tänään ihan vetämätön ja torkkunu tuolla punkassa koko päivän.Jotenkin ei taas nappaa mikään ja kaikki tuntuu niin tylsältä.Ei oikein ole jaksanut tehdä mitään.
Aamulla tuntu et olisin ollu lievässä kankkusessa vaikka en juonu eilen ku pari kaljaa ja muutaman lonkeron.
Kaipa se jotain lievää kankkusta oli ku ei meinannu millään jaksaa nousta.

No nyt olen pystyssä mutta tekisi mieli mennä takaisin nukkumaan.Eipä sieltä töllöttimestäkään taida tulla mitään järkevää.Huomenna pitäis taas lähteä asioille ja ahdistaa tuo ajatus jo nyt.Helvetti kun ei millään jaksaisi noita virastoja enää.Mä luulen että mä olen saanu kiintiöni täyteen niistä loppu elämäni ajaksi.
No kai se on pakko huomenna rykäistä jos vaikka sais loppu viikon olla sitten rauhassa.

Eipä tässä jaksa nyt pahemmin kirjoitella.
Kärppä kuittaa ja painuu peiton alle tätä ankeutta piiloon.