Joopa joo!!!

Kai mulla on sitten niin turha elämä kun ei ole muuta tekemistä kuin tänne kirjoittaa.Emäntä meni päikkäreille ja en voi oikein tota kitaraa kurittaa kun se nukkuu.No olen mä joskus soitellu kun se on nukkunu ja se sano et ei se sitä häiritse.Nyt se on vaan niin väsynyt et en viitti häiritä sen unia millään rämpytyksillä.Mun kitara saundit on muutenkin vähän agressiivisempia ni ne käy kyllä korviin vaikka ois kuinka tottunut.

Mä en tajua tota mun vahvaria ku tuntuu et se saundi heittelee sillai oudosti.En tiedä onko se psyykkistä sitten kun välillä kuulostaa et sointujen sävelet soi ihan harmoniassa ja välillä sit tuntuu et kolahtaa toisiinsa tosi häiritsevästi.Tää ilmiö toistuu aina silloin tällöin vaikka vire pysyy samana.Onkohan mulla sävelkorva häiriintyny???Mä olen joskus lukenu et sellanenki on mahdollista.

Yks rumpali kaveri sano et sävelkorva ois puhtaimmillaan aamulla ennenku on altistunu millekään musiikille tai äänille.Kyllä mä luulen et toi pitää paikkansa ja usein aamuisin kun soittelen ni kuulostaa paljon paremmalta.Samalla myös huomaa omista biiseistä vikoja ja virheitä ja on helppo korjata ne.

Pitäs päästä sen kaverin kanssa soittelee sinne studiolle taas.Ne on kyllä niitä harvoja hetkiä elämässä kun on todella hauskaa eikä huolet paina yhtään.Jotenkin kaikki muu unohtuu kun pääsee soittelemaan oikein kunnolla.Kyllähän täällä kotonakin soitellessa hermo lepää mutta ei se samanlaista ole kuin siellä studiossa.No kattoo tossa kun saa jotain selkoa tähän tilanteeseen ni rupeis aktiivisesti käymään siellä studiolla.

Tuntuu että noi bändi hommat aina jämähtäis tohon alkuun.No onhan niitä bändejä joilla on menny parikin vuotta ennenku ne on edes saanu mitään kasaan.Meillä on sentään biisejä ja sanoituksia kasassa jo jonkun verran.Mä olen miettiny tota säveltämistäkin ja sitä millasta se mulla nykyään on.Mä olen kummiski tehny sitä niin kauan et jotkut asiat tulee jo itsestään.Se on muutenkin siirtyny enemmän tonne pään sisään kun aluks se oli just sitä rämpyttelyä ja aina vahingossa keksi jonku biisin alun jonka päälle alko heittämään tavaraa.Ainoa ongelma mulla on nykyään et kun mä päässä sävellän noita ni sitten kun mä rupean soittamaan sitä,se onkin jo liian vaativa riffi.Nykyään mä joudun usein treenaamaan omia riffejäni kun teen niistä liian vaikeita.

Se on ehkä ainoa ongelma tossa pään sisällä säveltämisessä mut kyllä se nopeuttaa biisien tekoa sen verta että voi kyllä vähän treenaillakin.Joskus on taas sellasia kertoja et ne tulee ihan putkeen ulos ilman että miettii edes niitä.Välillä mä havahdun tuolta kitaran äärestä ja mietin että mitäköhän mä taas tein kun en oikein edes keskittynyt koko hommaan.Joskus on syntynyt kokonaisia biisejä alle kymmenessä minuutissa mutta onhan niissäkin aina hiomisensa.

Joo nyt pitäs käydä broidin blogissa kattomassa mitä se on oikein touhunnu.
Kiitokset kommenteista broikka!!!

Näkyillään!!!