Taas täällä!!!

Nyt on sitten syöty ja juotu.Broidia ei ole messengerissä näkyny vaikka piti jossain vaiheessa ilmestyä.Kävin tossa suomi24:n sivuilla taas kattomassa mitä siellä puhutaan.Kyllä täytyy sanoa että siellä on aika ilkeitä ihmisiä liikkeellä.Joskus olen itsekin kertonut omia mielipiteitä johonkin asiaan ja siitäkös on riemu syntynyt.Nykyään en viitsi pahemmin osallistua niihin keskusteluihin kun ei sieltä saa kuin haukkuja ja uhkailuja osakseen.Mietityttää toi uhkaileminen anonyyminä ja se että onko siinä mitään järkeä.

Mä en tosissaan usko että nämä uhkailijat on kovinkaan hurjia kavereita kun siellä räyhäävät.Varmaan enimmäkseen itsensä pönkittämistä tommonen touhu.No antaa niitten olla internet machoja jos niin haluavat.

Emäntä tossa laittelee pyykkiä ja mukulat meinaa kokoajan mennä vähän liian lujaa.Kokoajan saa hillitä ettei niiltä mopo karkaa käsistä.Mä olen välillä miettiny et kuinka lujaa ne vois mennä jos ei joku aikuinen ollenkaan hillitse sitä menoa.Pitäsköhän testata???????
No ei helvetissä!!!!Kämpästä ei olis varmaan mitään jäljellä.

Huomenna pitäis sit alkaa hoitaa noita asioita eikä mua kiinnostais yhtään.Saatana mä olen vielä saikulla ni ei mun olis edes mikään pakko tehdä mitään.Selkä on vähän parempi ku on noita pillereitä popsinu mut en mä usko et se on mikään ratkaisu.Eihän ne tohon selän kuntoon vaikuta yhtään vaan poistaa sitä tulehdusta sieltä.Mä oon muutenkin syöny noita pillereitä aina silloin tällöin vuosien saatossa mut aina sit on tulehtunu uudestaan ku on tehny jotain raskaampaa.No kai tää on tällästä kissa ja hiiri leikkiä niin kauan kunnes se paukahtaa kunnolla.

Mä olen myös yrittäny miettiä noita ura suunnitelmia ja työ mahdollisuuksia ja nyt on ruvennu toi atk ala ruvennu kiinnostamaan.Mulla on vaan sellanen käsitys et niihin ton alan koulutuksiin on hemmetin vaikee päästä ku kysyntä on niin kova.No kattoo sitä tossa jossain vaiheessa,onhan mulla kymmenen päivää aikaa päättää mikä musta tulee isona.Vitun työkkäri!!!!

Aina mä ajaudun tohon aiheeseen eikä se hyödytä mua yhtään.Jotenkin olin onnellisempi kun olin unohtanu koko työkkärin ja kaiken ton paskan mitä ne kaataa ihmisten päälle.Onkohan se tahalleen tehty tommoseks et se on helpompi painaa paska duunissa ku olla niitten kanssa tekemisissä.

No tällästä tällä kertaa ja täytyy lopetella.Pitäs yrittää opetella tän bloginki käyttöä jos vaikka lisäilis jotain kuvia tänne.Tää on kyllä aika karun näkönen ku ei osaa vielä käyttää kunnolla koko systeemiä.

Broidille:Missäs ne sun kommenttis viipyy ku niin uhkailit kostaa ku kävin siel sun sivuilla kommentoimassa.

Katellaan ellei työkkärin aiheuttama vatsahaava puhkea ja joudun sairaalaan!!!!!!!