Huomenta!!!

Täällä taas ja vittuuntuneena tietenkin.
Vaimon kanssa eilen taas riitelimme ja nyt on kurja mieli.Jotenkin nyt tuntuu että elämässä joka osa-alueella menee kokoajan huonommin ja huonommin.Vaimonkin kanssa nuo hyvät hetket vain tuntuvat vähenevän.Lasten kanssakin on vähän väliä jostain kinaa.

Tuo luottamuksen puute häiritsee ehkä eniten mua.Sehän näitä riitoja vaimon kanssa aiheuttaakin.Ei meillä mistään muusta tule oikeastaan riitaa.No olemme molemmat mustasukkaisia enkä usko että vaimonkaan luottamus minuun kovin vahva on.Milläköhän helvetillä tilannetta pystyisi parantamaan??
Keskustelemisesta on ehkä ollut enemmän haittaa kuin hyötyä vaikka asian pitäisi olla päinvastoin.Mä en ymmärrä miten toi epäluuloisuus on niin juurtunut tonne mun aivoihin.Välillä mä saan sen aika hyvinkin pidettyä kurissa mutta aina se lopulta saa vallan.

Kyse on kumminkin omasta vaimosta ja tällanen ei ole reilua sitä kohtaan.Tottakai mä useimmiten luotankin siihen mutta sitten se kaikki jostain syystä aina hajoaa.Onkohan mitään kotikonstia jolla pystyisi kehittämään luottamusta toiseen????
Tällä hetkellä tuntuu että jos tähän ei tule muutosta niin tää liitto kuivuu kasaan.Helvetti kun ei ajatukset pelaa.Ennen olen aina miettimällä saanut jonkun ratkaisun keksittyä mutta nyt ei siitä tule mitään.
Miten helvetissä mä pystyn aina muita auttamaan mutta en itseäni????

Välillä tekis mieli vaan luovuttaa ja antaa kaikkien asioiden mennä mönkään.Mulla vaan on niin paljon hävittävää et en siihen pysty.Olishan se helppoa vaikka lähteä ryyppäämään ja antaa kaiken unohtua mutta mitä helvetin järkeä siinä olis.Me ollaan kuitenkin saatu vaimon kanssa rakennettua tästä elämästä aika helvetin hyvä.Usein mulla on tunne että mä en tarvitse enää muuta ja mulla on jo kaikki mitä mä voin elämässä saavuttaa.

Tarkoitan henkisellä tasolla,mammonaahan aina haluaa lisää ja lisää.Tämä meidän suhde on vain syventyny kokoajan.Välillä meillä on hetkiä kun toisen ei tarvitse sanoa mitään niin toinen tietää mitä toinen tarkoittaa.Mua vaan rassaa toi luottamus homma niin helvetisti.No kai sitä jossain vaiheessa juttu selviää.

Katsellaan!!!!