Terve taas kerran!!!

Kiitokset Ladykillerille kommentoimisesta.

Hemmetti kun ei ole pahemmin tekemistä niin kokoajan olen täällä kirjoittelemassa.No eihän se välttämättä huono asia ole mutta olisi se mukava saada jotain hyödyllistä aikaan täällä kämpässä.Soittelin tossa aikaisemmin broidille ja juteltiin niitä näitä.Onhan se kiva välillä vaihtaa kuulumisia kun ei nykyään pahemmin nähdä.Jotenkin tuntuu että sitä jää elämässä paitsioon kun sairastaa tai jää työttömäksi.Onhan se sama kun on töissä ni silloin ei taas pahemmin ole aikaa millekkään.

Mustasukkaisuuttani olen taas miettiny ja olen melko varma että se johtuu mun itsetunnosta.Aikaisemmissa suhteissa tuli aina takkiin ja jotenkin aivoihin on jäänyt sellanen ajatus että kaikki aina pettää.Naurettavinta tässä on se että vaimollani on samanlainen tausta kuin minulla ja hänkin tietää miltä se tuntuu kun joku pettää.
No onhan vaimonikin erittäin mustasukkainen mutta ero onkin siinä että hän ei ole niin avoin asiasta.Hän ei välillä edes osoita sitä mitenkään ennenkuin kysyn että mikäs nyt vaivaa.Kunhan tästä elämästä ei nyt ihan saippuaoopperaa tulisi niin olisin tyytyväinen.

Ulkona on taas niin pirun kylmä että olen miettinyt jos voisin olla koko talven sisällä.Ei taida olla mahdollista ja nytkin pitäisi roskia viedä ja käydä kattomassa posti.No mä olen varmaan sellanen ihminen jolle mikään ei ole ikinä sopiva.Kesällä mä valitan kun on niin pirun kuuma ja talvella taas kylmä.Onpa meikäläiselläkin ongelmat taas helvetti!!!

Ihmiset tekee jossain kuolemaa ni meikäläinen rutisee ku mittari näyttää vajaa kymppiä.Tämäkö on sitä suomalaisen miehen sisua???

Jos jotain positiivista haluaa tuolta ulkoa etsiä niin onhan siellä minusta ihan mukavan väristä.Pitäisiköhän sitä lähteä ulos leikkimään digikameralla josta en pysty siirtämään kuvia koneelleni.Taas yksi hyvä syy kiukutella:)

Nyt täytyy lopetella ja mennä laittamaan sumppia emännälle,ettei se väännä mua korvasta kun tulee.

Ladykillerille:
Olen tehnyt kovasti töitä viimeaikoina ton mustasukkaisuuden eteen ja tällä hetkellä musta tuntuu että musta vois oikeasti tulla normaali ihminen.Kiitoksia kommenteista!!