Hemmetin hemmetti!!!!
Tossa viime viikolla kun lintsasin sieltä kurssilta ja ilmoitin olevani kuumeessa, niin nyt olen sitten oikeasti kuumeessa. Täytyy huomenna aamulla mennä terkkarilla käymään ja hommata vähän sairaslomaa. Tää on niin meikäläisen tuuria eikä tämä ole edes eka kerta kun näin käy. Täytyy vaan toivoa että ne uskoo että mä todella olen kipeä.

Muuten viime päivät on menny oleskellessa ja lepäillessä. Eilen asensin uuden käyttöjärjestelmän koneelle ja kiitos siitä kuuluu broidille ja hänen vaimokkeellensa. Kattoo nyt miten tämä sitten toimii tää kone. Digikuvia tuli jo läheteltyä anopille kun sain senkin homman toimimaan.

Nälkäkin on, mutta kun ei maista mitään niin ei oikein tule syötyä. Eniten sapettaa noi yöt kun herää nenä tukossa eikä siitä limasta meinaa päästä eroon. Mulla on muutenkin ongelmia ton mun toisen sieraimen kanssa koska mulla on aikoinaan nenä murtunut. Tai murtunu ja murtunu, se oli rustoja myöten poikki. Lääkäri kyllä sai sen korjattua vaikka se vähän vinoksi jäi. Lääkäri vaan varotti silloin että toi toinen sierain näyttää olevan vähän ahtaan näköinen, niin voi olla että se menee umpeen kun meikäläinen kasvaa. Nykyään se on jo vähän ongelmallinen eikä sitä kautta meinaa edes ilma kulkea. Se korjausleikkaus ei ole vaan maailman mukavin. Kerran kun olin faijaa kattomassa sairaalassa ja samassa huoneessa oli potilas jolla oli tehty se leikkaus. Kysyin siltä potilaalta että miltä tuntuu ja se sanoi että ihan kuin olisi jäänyt rekan alle. Koko naama sillä oli mustana, ainakin niiltä osin jotka ei ollu siteen peitossa. Käyttivät kuulemma talttaa ja vasaraa sen sieraimen avaamiseen. Toisaalta pakkohan mun on jossain vaiheessa mennä siihen leikkaukseen koska pahemmakshan tämä menee ellei tätä korjaa. En mä mikään naamapuoli ole jos sellaisen kuvan tämä kirjoitus antaa ja toi nenän vinouskin on niin lievää että sitä ei edes huomaa ellei sitten oikein tarkasti katso.
Ei toi sierain muuten mua häiritse muuta kuin silloin kun on nuha. Nyt täytyy painella lepäämään ja odottamaan pitsaa joka ei todennäköisesti maistu millekkään.

Kärppä kuittaa!!!!