Nyt ahistaa!!!

Tuo minun 5-vuotias tyttäreni ilmoitti tänään että hän pussasi tarhassa yhtä poikaa.Meikäläiseltä pääsi sellainen epätoivoinen parkaisu!!! Helvetti sentään....ei se nyt noin nuorena voi vielä alkaa.....vai voiko?? Tarkemmin kun asiasta kyselin niin likka kertoi että se poika oli itse ensin pussannut häntä ja hän oli niinkuin kostanut sen. Käskin likkaa sanomaan tälle pojalle että jos se vielä tekee niin, niin minä menen vääntämään sitä korvasta. Toi on niin arka aihe meikäläiselle että mä luulen että mulla tulee tulevaisuudessa olemaan helvetin vaikeeta. Mä olen monelle ihmiselle sanonu että meidän likoista tulee isona nunnia. Onhan se aika utopistinen ajatus mutta kyllä se aika hyvältä kuulostaa.

Mä olen todella suojelevainen kun noista tytöistä on kyse. Eihän pojista niin sitä huolta ole mutta tytöt on sitten eri asia. Mun mielestä se on isän tehtävä suojella tyttäriään kaikilta noilta häntäheikeiltä. Vanhempi likka on jo 13 vuotias ja sillä alkaa jo noi pojat kiinnostamaan. Mä luulen että sitä joutuu varmaan haulikon hommaamaan. Nyt kun muistelee millainen sitä itte oli nuorempana niin en usko että sitä ihan turhaan on huolissaan. Miksi helvetissä vanhemmuus on näin hankalaa????

Tällä hetkellä on muutenkin kurja mieli koska huomenna pitää taas lähteä sinne kursseille. Muksutkin on hiihtolomalla niin täällä on koko muu perhe kotona. Meikäläinen on ainoa joka herää aamulla aikaisin ja yrittää pysyä hereillä. Mä luulen että toi vaimo kyllä herää ja juo aamukahvit mun kanssa. Niinhän minäkin tein silloin kun se oli töissä ja meikäläinen kotona.

Musta tuntuu että sitä on vähän pirteämpi kun on tuolla kursseilla juossu. Kuitenkin sitä työttömänä kökkii niin paljon kotona että on varmaan hyvä että on jotain vaihtelua. Niinhän sitä sanotaan että kannattaa lähteä että voi tulla takaisin.

Kärppä kuittaa!!!!