Tänään oli aamupäivällä taas netti poikki.
Mä en ymmärrä mikä siellä nyt mättää.Helvetti tämä on jo kolmas päivä kun tuo yhteys temppuilee.Onhan se asentaja aina kuitenkin käyny korjaamassa asian mutta mä en usko että se jaksaa joka päivä rampata.Mä olen melkein varma että se johtuu noista pakkasista.

Alkanu vähän taas ahdistamaan kun nuo päivät vähenee.Kaipa se sitten helpottuu kun se kurssi pääsee alkamaan.Mä olen yrittäny pitää mielen positiivisena mutta helppoa se ei kyllä ole ollut.Viime aikoina on taas kaikki menny vaikeimman kautta ja tällä hetkellä näyttää siltä että helpotusta ei ihan heti ole luvassa.Jotenkin kaikki nuo asiat aina kasaantuu yhteen ryppääseen ja sitten saa painella pää kolmantena jalkana.Kyllä tässä taas odotellaan että mikä menee seuraavaksi mönkään.

Ammatinvalinnassa on päästy eteenpäin ja keksin jo toisen alan joka meikäläistä kiinnostaa.Tuossa kun tuota autoa laittelin niin aloin miettimään että miksi sitä ei alkaisi opiskelemaan autoalaa.Jos mä sille polulle lähden niin en kyllä aio käydä pelkästään perustutkintoa.Ainoa mutta asiassa on se että kestäisikö tämä mun ruoto sitä hommaa.Siinä kuitenkin joutuu työskentelemään välillä aika hankalissakin asennoissa.Kyllähän sitä varmaan joutuis salilla käydä vähän korjaamassa ton selän kuntoa ennenkuin voisi edes harkita kyseisiä hommia.

Autoalalla on meikäläisen käsityksen mukaan polttava tarve saada uusia työntekijöitä niin uskoisin että se vaihtoehto kävisi myös sille hömppäkurssin vetäjällekin.Kaikki on kuitenkin vielä avoinna niin ei viitti lyödä mitään lukkoon ainakaan näin aikaisessa vaiheessa.Voihan se olla että meikäläisen mieli muuttuu vielä monta kertaa kun aikaa kuluu.

Tämä on aika työelämä painotteista tämä meikäläisen teksti tällä hetkellä mutta se on niin ajankohtainen aihe mun elämässä tällä hetkellä että en voi sille mitään.Eiköhän se tuosta tasoitu kun aikaa kuluu ja ongelmat ratkeaa niin alan taas kirjoittamaan muistakin asioista.

Kärppä kuittaa!!!!