Kylläpäs oli puuduttava päivä. Tänään oli taas Atk:ta ja siellä käytiin niin perusasioita ettei siitä ollut mitään hyötyä meikäläiselle.Aamulla avattiin sähköposti niille joilla sitä ei sitä vielä ollut.Koko aamupäivän ne sitten opetteli lähettämään viestejä ja meikäläinen tykittää pasianssia.Ajattelin että kaipa sitä iltapäivällä jotain muutakin käydään mutta ei.Iltapäivän ne opetteli käyttämään googlea!!!

Mä en ymmärrä miksi muiden jotka jo osaavat tuollaiset asiat täytyy istua siellä?
Tottakai noi on tärkeitä asioita niille joilla ei ole mitään hajua tietokoneista mutta kyllä mun mielestä pitäisi myös järjestää edistyneemmillekin jotain toimintaa.Kyllä se pasianssi ja netin selaaminen alkaa pidemmän päälle puuduttamaan varsinkin kun ei noilla koulun koneilla ei pysty edes videoita katsomaan kunnolla.Onneksi nyt on perjantai eikä tarvitse pariin päivään miettiä koko koulua.

Meikäläisen pitäisi jossain vaiheessa käydä lääkärin kanssa juttelemassa noista aloista mitkä mua kiinnostaa.Mulla ei itsellä vielä ole mitään hajua mitkä alat sitten lopulta soveltuu meikäläiselle tuota selkää ajatellen.Tai no soveltuisihan se Atk-ala mutta se nyt rytättiin heti kättelyssä.Kauhein tilanne olisi varmaan että lähden opiskelemaan ja saan ammatin itselleni jonka jälkeen huomaan ettei toi mun selkä kestäkkään sitä työtä.Helvetti sitä ois taas hukannu muutaman vuoden ihan turhaan.

Nyt täytyy lopetella ja mennä asentamaan lamppua.

Kärppä kuittaa!!!!