Terve taas!!!

Eilen tuli juotua muutama kalja ja taas on vähän outo olo.
En ymmärrä miten jo muutamasta voi tulla tällainen olotila?
Oikeastaan tuntuu vähän epäreilulta että jo noin pienestä määrästä tulee kankkunen.Eihän sitä silloin kiukuttele kun on tintannut aamu kuuteen asti ja nukkuu sen muutaman tunnin.Silloin sen kankkusen ansaitsee kun on pitänyt vetää niin paljon mutta ei mun mielestä muutaman takia tarttisi kanuunaa tulla.

Helvetti käväisin netistä kattomassa tietoa syövän oireista ja nyt olen melkein sata prosenttisen varma että mulla on keuhkosyöpä.Luulosairaan ei kyllä pitäisi ikinä käydä tuollaisilla sivuilla.En minäkään nyt niin luulosairas ole että ramppaisin lekurilla kokoajan kinaamassa mutta ajatukset kyllä juoksee.Helvetti kun nuo oireet voivat viitata niin moneen asiaan että ei voi ikinä olla täysin varma.Onhan mulla joskus epäilty keuhkosyöpää mutta silloin se tutkittiin eikä keuhkoista löytynyt mitään.

Silloin olin kyllä aika pihalla ja tuntu että koko elämä olisi pysähtynyt.Onneksi pääsin tutkimuksiin samantien mutta tuloksia jouduin odottamaan pari päivää.Eipä sitä pystynyt niinä parina päivänä tekemään oikein mitään kun ajatukset pyöri kokoajan siinä syövässä.Onneksi ei sitten ollut mitään mutta kyllä se silti pisti ajattelemaan kuinka itsestään selvyytenä sitä elämää pitää.

Jos nyt rehellisiä ollaan niin mä olisin ampunu itteni jos mulla olis ollu se syöpä.Mä en ikinä pystyis antamaan lähimmäisten kärsiä ja katsoa vierestä kun meikäläinen kuihtuis pois.Helpompaa se olis listiä ittensä ja lähimmäiset muistais mut sellasena kuin olen eikä minään syövän runtelemana.Se ei todellakaan ole kiva näky kun ihminen kuihtuu pois.

Isän täti kuoli just vuosi sitten syöpään ja vaikka hän menikin suhteellisen nopeasti niin silti se teki kipeää lähimmäisille.Muistaakseni isän täti kuoli kolme kuukautta sen jälkeen kun syöpä oli todettu.Aika helvetin nopeasti mun mielestä kun miettii että ihminen on iloinen ja elämänhalua täynnä ja sitten kaikki muuttuu noin nopeasti.

Käsittääkseni syöpä on muutenkin sellainen että siinä vaiheessa kun oireet tulevat niin  se on jo todella pitkälle edennyt.Aika helvetin salakavala tauti jos näin todella on.
Sitähän voi ketä vaan sairastaa tietämättään ja sitten kun se lopulta ilmenee niin on jo liian myöhäistä.

Täytyy toivoa ettei muut luulotautiset lue tätä sepostusta koska en todellakaan halua pelotella ihmisiä.Luin juuri yhden artikkelin jossa puhuttiin syövän yleistymisestä ja siinä sanottiin syyksi ihmisen eliniän pidentyminen.Niinhän se varmasti on koska ennen vanhaan kuoltiin niin aikaisin että ei tällaisia tauteja ehtinyt tulla.

Kärppä kuittaa!!!!!