Iltaa!!!

No nyt on rauha maassa taas.Meikäläisen ylikierrokset on tapettu vaimon moottorijarrutuksella.
Saatiin asiat selvitettyä toistaiseksi.Meikäläisellä kun on tuo taipumus ajaa metsään kun kukaan ei ole hillitsemässä.Pieni voitto minulle sentään oli että vaimo myönsi että olen saanut väärän kuvan asioista.
Täytyy muutenkin pyytää vaimolta näin julkisesti anteeksi ja toivoa että minun päähäni joskus järki asettuu taloksi.

Luulen että suurin osa näistä ongelmista johtuu vain ja ainoastaan minusta.Minulla on tällä hetkellä ongelmia tuon itsetunnon kanssa jos sitä edes on olemassa.Tällä hetkellä potuttaa kun räyhäsin täällä julkisesti minun ja vaimon ongelmista.Nehän ovat meidän asioita ja meidän ongelmia,eikä kukaan muu voi niissä auttaa.
Itsehän ne pitää hoitaa eikä netissä meuhkata.

No katsotaan mitä tästä nyt kehkeytyy mutta tällä hetkellä olen toiveikas.Kyllähän tässä käytiin todella kova vääntö että saatiin sopu aikaiseksi.Täytyy vaan toivoa että tämä jää tähän ensimmäiseen erään.No meikäläinen on aina valmis pienelle parisuhde draamalle mutta en kyllä huvikseen jaksa tällaista.

Kärppä kuittaa ja painelee peiton alle häpeämään.