Olipas urakka!!!

Mä en ole varmaan ikinä nähny tollasta tiskivuorta.
No tiskien laittoon se jäikin kun toi selkä oireilee taas tosi pahasti.Helvetti kun ei saa itsestään senkään vertaa irti että kävis lekurissa.Kai mä odotan että tämä menee niin pahaks että joutuu rullatuolilla liikkumaan.

Välillä vihloo niin kovin et hengitys salpaantuu ja on pakko päästä istumaan.Mut kuitenkaan ei pysty kauaa istumaan paikallaan ku alkaa särkemään.Helvetti mitä kissa ja hiiri leikkiä.Mitäköhän mä meinaan saavuttaa sillä et pitkitän tota lekuriin menoa???

No mä en ole ikinä tykänny lääkäreistä niin se voi kyllä johtua siitäkin.No vaimolla alkaa nyt loma niin eiköhän mun ole pakko mennä sinne lekuriin koska muuten voi olla että joku muukin paikka on rikki.No ei nyt kai....kunhan pelleilin.

Kyllähän se aina mulle järkeä puhuu niin että alan itsekin tajuta.
Ei helvetti pakko lopettaa tältä erää ja kävellä kämppää ympäri kun ei pysty istumaankaan.

Kärppä kuittaa ja lähtee odottamaan tulevaa halvaantumista.