Täällä ollaan!!!!

Taas meni hermot kun piti käydä työkkärissä tänään.
Helvetti kun mua risoo tällainen pompottelu.Tuntuu siltä että työkkärillä ei ole muuta ratkaisua työttömyyteen kuin kurssit.Kyselin aikuiskoulutuksestakin mutta he jankkasivat että paras olisi mennä ammattikouluun.No helvetti kun ei ole varaa mennä sinne saatanan ammattikouluun!!!

Tottakai mä sinne menisin jos se olisi mahdollista.Mutta kun ei tämä meidän perheen budjetti kestä sitä.Opintotuki on niin ruhtinaallinen että sillä ei pystyisi elättämään edes itseään niin miten sitä sitten perheensä elättää.Nyt on pakko yrittää unohtaa koko työkkäri ennenkuin alan kaatamaan seiniä täällä!!!

Vaimon kanssa tuli taas riideltyä ja alkaa tuntumaan siltä että meillä ei muuta yhteistä tekemistä ole kuin riitely.Ymmärrän kyllä että vaimollakin on pinna kireällä tuon tupakkalakon takia mutta luulisi että sitä välillä rauhoittuisi.Tämä on ollut pelkkää riitelyä viimeisen kahden viikon ajan.Mä en ymmärrä miten mulla hermo näin kireällä kokoajan.

Pakko tässä on yrittää rauhoittua koska muuten on avioero edessä.
Alan itse jo olemaan aivan kypsä tähän riitelemiseen.Pienimmästäkin asiasta on ilmiriita käynnissä eikä loppua näy.Asiaa ei yhtään helpota se että mukulat on nykyään aivan mahdottomia.Osa meidän riidoista koskee juuri noita muksuja ja kurinpitoa.
No kakarat nauttii tilanteesta ja ottavat siitä kaiken hyödyn irti.Olen välillä huomannut että mukulat oikein yrittävät kääntää minut ja vaimon nokakkain.No eipä sitä voi kuin itseään syyttää kun menee tuohon lankaan.

Kärppä kuittaa!!!