Taas sapettaa!!!

Tuli tässä aamusella riideltyä emännänkin kanssa taas.Ilmeni että se syyttää mua tosta kauppa homman kusemisesta.Kyllä taas on niin hieno fiilis saatana!!!Ihan kuin ei muuten vituttais tarpeeks ni toisen pitää vielä lyödä pökköä pesään.Muutenkin olo on kuin luuserilla ja tällä hetkellä musta tuntuu et musta ei olis mihinkään.No se on varmaan totta et musta ei todellakaan ole mihinkään mutta en mä tarvitse ketään siitä muistuttamaan.No enpä ostele enää mitään isompia hankintoja vaan emäntä saa tästä lähtien hoitaa ne asiat.

Perjantai ja kyrpä otsassa heti aamusta ja vitutus on tässä vaiheessa saanut sellaset mittasuhteet et vois mennä takas nukkumaan.Täytyy vaan toivoa että tämä viikonloppu ei mene  samoissa merkeissä.Vituttaa jo muutenkin niin paljon että tekis mieli käydä kuristamassa se myyjä ja ottaa tuomio siitä.No enhän mä todellakaan voi syyttää tästä kuin itseäni kun olen niin sinisilmäinen.Ei kai sitä voi ikinä luottaa tuntemattomiin ihmisiin tai edes ihmisten rehellisyyteen yleisesti.

Välillä tuntuu et tästä maailmasta on mahdoton löytää mitään hyvää.Telkkarista tuputetaan uutisissa sotaa ja tappamista.Ihmiset rahastaa pikkulasten syövällä sun muuta älytöntä menoa.Onkohan se niin että noita negatiivisia asioita kuulutetaan enemmän kuin positiivisia.Harvemminhan uutisissakin näytetään noita iloisia ja hyviä asioita.

Tää elämä on nyt tuntunut siltä että se menee kokoajan vaan alamäkeä.Yhdestä ongelmasta pääset ni tulee kaksi tilalle.Tätä rataa se on menny jo monta viikkoa saatana.Mä olen miettiny et mihin tää loppuu sitten tää alamäki.Kuinka kauan mä joudun kohtaamaan vastoinkäymisiä ennenkuin tapahtuu jotain hyvää.
Saatana rupeaa jo usko menemään koko touhuun!!!!

Harvemmin on tuntunut näin huonolta perjantai aamulla.Aikaisemmin aina odotin viikonloppua ja sitä että saa viettää aikaa vaimon ja lasten kanssa.Nyt en kyllä voi sanoa että odotan mielelläni sitä.Kyllähän se vaimo yritti anteeksi pyydellä mutta ei se poista niitä sanoja joita kuulin.No katsoo tossa mitä tuleman pitää.

Morjens!!!!!