Eilisen päivän kohokohta oli broidilla käynti.
Hänellä oli eilen synttärit joten hyvää syntymäpäivää jos herra tätä lukee.
Pääsimme eilen kotiin niin alkoi helvetillinen migreeni ja loppu päivä meni tuolla makuuhuoneen pimeydessä.Välillä toivoin että suoni poikkeaisi päästä ja loppuisi tämä kärsiminen.

vähän huolestuttaa kun mulla on alkanu taas olemaan noita migreenejä useammin.Aikoinaan sairastin lapsuusiän epilepsiaa ja sen takia kärsin päivittäin noista migreeneistä.Se oli kyllä helvetillistä aikaa kun sitä nyt muistelee.Sen takia mua nyt vähän huolestuttaakin,ettei se vaan ala taas uudestaan.
Vittu siinä vaiheessa laulaa kyllä haulikko!!!

Tänään paloi taas hermot kun mietin kuinka paljon sitä on joutunut juoksemaan asioilla.Mä olen viimeisen kuukauden sisällä käyny neljä kertaa työkkärissä,kaksi kertaa kelassa ja kaksi kertaa liitossa.Siihen päälle viellä vanhempainillat sun muut menot niin ei paljoa voi lomasta puhua.

Muutenkin nukun nykyään tosi huonosti ja se näkyy kyllä mielialassa.Mä olen kokoajan kärttynen ja vittuuntunut.Taitaa vaimolla olla kestämistä meikäläisessä taas.Sen näkee jo aamulla jos en ole nukkunut kunnolla.Murisen ja tiuskin aamukahvin ääressä eikä musta oikein seuraa ole.Vaimo on saanut jo niin monta saarnaa että taitaa hänkin olla vähän kypsä.Muutenkin on alkanut tuntua että olisi parempi jo nyt hakea työtä tai opiskelupaikkaa.Voihan se olla että musta ei vaan ole tähän kotona kökkimiseen.

Unetkin on alkanut olla niin levottomia ja väkivaltaisia nykyään.Viime yönäkin näin unta että vaimolla oli suhde jonkun venäläisen miehen kanssa ja sain heidät rysänpäältä kiinni.Voi vittu sitä väkivallan määrää!!!
Tuli itsellekin paha olo kun aamulla heräsin.Helvetti mä hakkasin sitä venäläistä siinä unessa loputtomiin.Sen pää alko jo olemaan ihan mössöä mutta meikäläinen vaan jatko pätkimistä.Nyrkit uppos sellaseen veri mössöön eikä loppua näkyny.

Mä olen joskus nähny tosi paljon tollasia unia.Kerran vaimo heräsi siihen kun unissani hakkaan ja kuristan peittoa.Vaimo sanoi että se ei ollut mitään pikku läpsimistä vaan kunnon murjomista.Kielsin sen jälkeen vaimoa tulemaan lähelle jos riehun tolla tavalla unissani.Se nyt vielä puuttuisi kun alkaisin unissani pätkimään vaimoa.Kyllä siinä vaiheessa olisi mentävä hoitoon.

Mä luulen että noi unet johtuu ihan stressistä ja noista virastoista.Tällä viikolla pitäisi se työkkärin lausunto tulla ja se pyörii kokoajan mielessä.Mä mietin että kun jotkut sanoo että unilla on merkityksiä niin mitäköhän tollaset murjomis unet sitten merkkaa.Merkkaako ne sitä että meikäläisestä on tulossa kirvesmurhaaja?
Joku kaunis päivä sekoan ja pätkin perheeni kirveellä palasiksi?
Sitten tilitän jossain vitun alibissa kun en tiedä miksi menin tuollaista tekemään!!

Tollanen ajatus tuntuu kyllä todella järjettömältä ja mahdottomalta.Mä mietin muutenkin että mä olen todella rauhallinen ja rauhaa rakastava ihminen,niin miksi mä sitten näen tollasia unia?
Mä luulen että mulla on jotain patoutumia taas.Vittu kun mä aina nielen ja pidän kaiken sisällä niin sitten se aina jossain vaiheessa menee yli.Sitten taas mennään niin hemmetin lujaa ja muut saa kuunnella meikäläisen palopuheita.

Pitäs opetella purkamaan kaikki asiat mutta mites se sitten tapahtuu.Kitaran kautta mä olen aika hyvin saanu purettua noita vitutuksia mutta nyt ei tunnu sekään auttavan.
Puntin rykiminenkin auttaa mutta nyt ei pysty sitäkään tekemään kun on niska niin jumissa.Broidilta sain jooga kirjan ja pitäis joku päivä sitäkin kokeilla.Kyllä tässä alkaa olla jo niin kypsä että tekisin mitä vaan että saisin tän stressaamisen kuriin.

Nyt täytyy lähteä emännän kanssa lekuriin ja kauppaan joten taas juostaan!!!

Kärppä kuittaa!!!!