Joo täällä ollaan!!!

Illanistujaiset on nyt vietetty ja kivaa oli,mitä nyt meikäläinen sai vähän huutia mutta siitä on muita turha syyttää.Itsehän mä olen sekoillu ja aiheuttanu nämä asiat.

No kuitenkin stressi on hellittänyt ja nyt odotellaan uutta aaltoa.Työkkärin lausuntoa odotellaan taas ja nyt tekisi jo mieli soittaa sinne ja haukkua ne.Siitä nyt varmasti on enemmän haittaa kuin hyötyä joten ehkä on parempi jättää väliin.

Tänään pitäisi jaksaa siivota ja alkaa tekemään noita joulu juttuja mutta kun ei kiinnostaisi taas yhtään.Taidan vieläkin kärsiä kankkusesta ja luultavasti tässä taas menee muutama päivä näissä merkeissä.Pahimmillaan olen ollut vajaan viikon tuolla sängynpohjalla kun olen ottanut vähän enemmän.

Arki tuntuu taas todella ahdistavalta mikä nyt on normaalia kun on ollut ryyppäämässä.Onkohan muillakin samoja oireita?
Mulla on aina ollu ryyppäämisen jälkeen helvetin vaikea päästä arkeen kiinni.Varmaan jossain keskiviikon paikkeilla alkaa taas helpottamaan.

No eipä tässä ehdi taas turista kun pitää mennä vaimoa jelppimään!!

Kärppä kuittaa.