Hemmetti kun alkaa päivissä menemään sekaisin!!!
No sellaistahan se työttömänä olo on.Päivät muistuttaa toisiaan kun ei ole mitään velvollisuuksia.Tai no onhan mulla velvollisuus viettää lomaa ja yrittää rentoutua.

Kuopus ja emäntä meni päiväunille ja meikäläinen vaan posottaa netissä tukka putkella.
Jotenkin mä en saa päivisin unta vaikka olisin kuinka väsyny.Mikäköhän siinäkin on?
Jos mä haluan ottaa päikkärit niin mä joudun lukemaan varmaan 1,5 tuntia ja pyörimään tuolla punkassa ennenkuin tulee uni silmään.Illalla mä taas piristyn kun pitäis nukkumaan mennä.

Emännän kanssa ollaan taas riidelty lastenkasvatuksesta ja säännöistä.Helvetti kun ei meinaa millään löytyä sitä yhteistä säveltä noissa asioissa.Emäntä ottaa kaikki mun mielipiteet henkilökohtaisena loukkauksena ja sitten se alkaa panemaan sanoja mun suuhun.Se on yksi asia mitä mä en ole ikinä sietäny enkä tule sietämäänkään.
Helvetti mulla on oma suu jolla mä pystyn lauseita muodostamaan enkä tarvitse siihen kenenkään apua.Mä en ymmärrä miten naiset on tollasia että ne etsii jotain helvetin piilomerkityksiä ihmisten puheista.

Eilenkin kun tuli se dokumentti neloselta jossa se kakara pätki sitä äitiään niin siitäkin sanoin että kyllä on avuttomat vanhemmat tollakin lapsella.Sanoin myös että tuota se teettää kun ei pidä kuria ja rajoja lapselle.No emäntä tietysti naisen logiikallaan päätteli että minä syytän häntä siitä että hän ei ole tarpeeksi jämäkkä ja hemmottelee lapset pilalle.Siis mitä helvettiä???

Minä puhuin dokumentista jossa lapsi pahoinpitelee äitiään ja tämä äiti ei osaa laittaa sitä lasta kuriin.milläköhän salaisella tasolla saatoin viitata emäntään ja hänen kasvatustapoihin?Ota nyt tästäkin selvää saatana!!!
Emäntä syytti että olen sanonut hänelle nyt että hän ei osaa pitää kuria ja hemmottelee lapset pilalle.Tästä minulla alkoi palaa pinna ja pyysin emäntää selittämään mitä minä sana tarkasti oikein sanoin hänelle.Mä en missään vaiheessa viitannut emäntään ja meidän lapsiin.Mun suusta ei missään vaiheessa tullut "sinä et osaa pitää kuria ja sinä hemmottelet lapset pilalle".Helvetti mä puhuin dokumentista!!!!!!!!!!!!

Revi nyt tästä sitten logiikkaa perkele!!!
Juuri tällaisissa asioissa huomaa kuinka eri tavalla miehen ja naisen aivot toimii.
Ehkä mä vielä joskus opin ymmärtämään miten naisen mieli oikein toimii tai että millainen olento nainen loppujen lopuksi on.Helvetti me ollaan oltu kohta yhdeksän vuotta yhdessä ja tuo nainen on vieläkin yksi suuri mysteeri mulle.

Kärppä kuittaa!!!