Jes!!!!!!

Nyt tuli kenkää duunista.Hemmetti että olen helpottunu ja voisin vaikka hypätä kattoon jos tämä selkä antaisi periksi.Hemmetti kun joku ois nähny johtajan ilmeen kun sanoin että en voi itse irtisanoutua vaan heidän pitäisi potkia minut pellolle.Äijä tuijottaa silmät suurena ja kysyy olenko minä ihan tosissani.Tulitko sinä tänne pyytämään että irtisanomme sinut?....Jumalauta että oli hauskaa!!!!

Välillä näinkin päin.Olisinhan mä voinu lypsää niiltä palkallista saikkua mut en mä ois pystyny siihen.Jotenkin sitä vain on niin korkean moraalin omaava tietyissä asioissa.Ei se musta olis edes reilua ja siinä menis kyllä omanarvon tunne ku vajois noin alas.

Talviloma here i come!!!!

Täytyy vaa olla odottamatta liikoja ettei pety.Tässä käy kumminki sillai et emäntä menee talveks töihin jonnekin ja meikäläinen nysvää himassa yksinään.Kohta täytyy taas lähteä hakemaan emäntää duunista ja laittaa sumppia sille.Vietänköhän mä vähän liian yksinkertasta elämää ku tuntuu et mulla on niin pirusti näitä rutiineja.No sitähän se elämä tässä vaiheessa on kun on tuota perhettäki siunaantunu.Helvetti ku ei meinaa nahoissaan pysyä ku on niin vapaa olo.Onneks ne tuli asiassa vastaan ja ymmärsi yskän.Anto vielä todistuksenki irtisanomisesta työkkäriä varten.Olinhan minäkin reilu heitä kohtaan ni tästä huomaa että hyvällä saa aikaan hyvää.

Nyt tuntuu jotenkin oudolta ku ei ole mitään velvoitteita tuolla työrintamalla.Eipä ole moneen vuoteen ollu tämmöstä tilannetta edessä et menee varmaan vähän aikaa totutella.Ensisijaisesti ois nyt mielessä saada ittensä kuntoon et voi sit ens vuonna mennä töihin terveenä.Tässä on nyt niin kauan laiminlyöny tota omaa kroppaansa et se alkaa kostautumaan.Jotenki sitä vaa on ajatellu et kyl mä jaksan ja kestän mitä vaan.Ei yhtään armoa ole annettu ittelle ja menty vaa niin helvetin kovaa.No jos sitä nyt oppis ku ei nää säryt ole ikinä ollu näin kovia.Välillä tekis mieli itkeä muttaku ei kehtaa.Oonkohan mä unissani valittanu?????
Kehtaiskohan emännältä kysyä??

Nyt kahvin keittoon ja vaimoa hakemaan,vieläkin ilman villasukkia:(