Huomenta!!!!

Täällä taas ja aamun rutiinit on taas takana päin.Emäntä lähti juuri töihin ja minua vähän huolestuttaa kun hän joutuu yksin kävelemään tuolla pimeässä.Hänen työpaikkansa vieressä sattui kerran raiskaus joten huoleni ei ehkä ole aivan turha.Työpaikan vieressä kaksi somalia oli raiskannut perheen äidin ja tällä äidillä oli ollut lapsi rattaissa siinä vieressä koko rikoksen ajan.En voi käsittää miten joku pystyy tekemään tuollaista?
Niskalaukaus tuollaisille olisi ehkä paras vaihtoehto,kun ei mikään muu näytä toimivan.No ei viitsi ajatella tuollaisia ettei rupea menemään ihan ylikierroksilla.

Ajattelin tuossa että menisimme kuopuksen kanssa tänään ulos mutta saa nyt nähdä.Säätiedotuksessa luvattiin sankkaa lumipyryä joka muuttuu sitten vedeksi joten en usko että se olisi kovinkaan järkevää seisottaa nelivuotiasta siellä.No jos häneltä kysytään niin aivan varmasti mennään:)
Kirjasto reissua olen myös harkinnut mutta en tiedä jaksaako kuopus kävellä sinne,kun ei sitä autoa tällä hetkellä ole käytössä.Onhan noita vaihtoehtoja ja pääasia että vietetään aikaa yhdessä.

Kuopus nukkui koko viime yön omassa huoneessaan ja olin vähän ihmeissäni.Onhan se hyvä asia mutta itse olen sen verran huolehtiva että minun oli pakko käydä yöllä tarkistamassa tilanne.En usko että tämäkään on se tarkoitus kun ei itse sitten pysty nukkumaan vaan ramppaa toista katsomassa.No vanhemman elämä ei ole helppoa!!!
Olen nyt jo ruvennut ajattelemaan millaista kuopuksen elämä on kun hän kasvaa.Millaisia ohjeita ja tukea itse pystyn hänelle antamaan elämiseen.Siis haloo!!!
Hän on vasta neljä eikä tiedä asioista paljoakaan ja meikäläinen keuhkoo jo nyt.

Harkitsin aikoinaan todella paljon lapsen tekoa ja yritin ajatella kaikkea mahdollista siihen liittyvää.Mietin että mitä tarjottavaa minulla olisi lapselle.Millainen isä minä olisin ja  pystyisinkö huolehtimaan toisesta tarpeeksi hyvin.Vaikka sitä kuinka  tuntisi että on valmis niin ei se kyllä niin ole.Ajattelu tasolla se on ihan eri asia kuin käytännössä.Itselläni on kaikki asiat mennyt perheen perustamisen kannalta hyvin ja siitä olen todella onnellinen,mutta onhan tuolla paljon sellaisia pareja joilla ei käy ihan yhtä hyvin.
No nyt riittää lapsista ja vanhemmuudesta!!

Kohta pitäisi lähettää mukulat kouluun ja keksiä jotain tekemistä aamupäiväksi.
Katsellaan myöhemmin!!!!