Pitkästä aikaa!!!!

Olo on viime päivinä ollut sen verran huono että en ole jaksanu tietokoneella olla.
Tänäkin aamuna kurkku oli karheana kun heräsin.Tämä on just meikäläisen tuuria kun mulla ei olis nyt varaa sairastella.Jouluunkaan ei ole kuin pari viikkoa ja on vielä miljoona asiaa hoidettavana.

Vatsakin on taas niin helvetin kipeä että suurin osa tästäkin päivästä meni nukkuessa.
Mä en tajua mikä tossa mun vatsassa on.Välillä tuntuu että joku vääntäisi veistä siellä sisällä.Ne kivut menee välillä niin pahaksi että mä en pysty kuin makaamaan sikiö asennossa tuolla punkassa.Aikoinaan kävin lekurissa tosta ja sanoivat että minulla on laktoosi-intoleranssi.Mä en vaan usko että se tällaisia oireita tekee.Hemmetti mä en ole edes syöny mitään laktoosipitoista.

Tulis nyt sitten kunnolla toi lenssu niin olisi sitten jouluna terve.Mun tuurilla mä olen just jouluna kipeä ja sekin menee sitten sairastellessa.No eipä sitä joulutunnelmaakaan oikein ole kun ei tuota luntakaan tunnu tulevan millään.

Huomenna pitää taas lähteä asioille ja meikäläistä sapettaa jo nyt.Sain sen arvion päivärahani suuruudesta sieltä liitosta ja nyt täytyy toimittaa se vielä kelaan.
Työkkärin lausuntoa en enää edes viitsi odotella ja mulle se on aivan sama mitä ne siellä touhuu.Helvetti jos käsittelyajat on tätä luokkaa niin koko lafka voisi mun puolesta sulkea ovensa.Kohta kaksi kuukautta menny ja ne ei ole vieläkään saanu sitä tehtyä.

Aivan naurettavaa touhua.
Helvetti elämässä näyttää kaikki taas menevän aivan puihin.
Nyt täytyy painella parvekkeelle taas ettei nuo keuhkot unohda tulevaisuudessa saapuvaa keuhkosyöpää.

Kärppä kuittaa ja lähtee sairastelemaan!!!!