Huomenta!!!!

Taas on vaimo viety töihin ja vielä pitäisi lapset lähettää kouluun.Taitaa tulla vähän kiireisempi päivä kun on miljoona virastoa mihin pitäisi soittaa.Tekis mieli vaan luovuttaa ja jättää kaikki hoitamatta kun vituttaa niin paljon.Se karenssikin tuntuu tällä hetkellä helpommalta vaihtoehdolta ku toi asioiden selvittely.Selkä on ruvennu olemaan vähän parempi vaikka se välillä ilmoittelee itsestään.No keskiviikkona saa tietää röntgenin tulokset ni kattoo sitten mitä tulee eteen.

Kyllä tuntuu niin synkältä tämä maanantai aamu kun katsoo tonne ulos.Muutenkin tuli vain vajaat viisi tuntia nukuttua kun taas vaimon kanssa keskusteltiin elämästä ja avioliitosta.Vähän ihmeellistä touhua kun pitää yötä myöten jutella ja ihmetellä maailman menoa.No mä olen aina tykänny vaimon kanssa keskustelemisesta ja onhan se hyvä että me sentään jutellaan.Onhan tuolla sellaisiakin aviopareja joilla ei ole muuta yhteistä kuin lapset.

Luin eilen yhden Tommy Tabermanin runon ja täytyy sanoa että se mies hallitsee kyllä kirjoittamisen.Helvetti kun osais itsekin kirjoittaa noin hyvin.Joillakin on vaan se sana hallussa ja se taitaa tulla niiltä ihan luonnostaan.

Mä olen ruvennu miettimään tota Atk-alaa tosissaan mut en sitten tiedä mitäköhän siitäkin tulis.Oishan se varmaan ihan mukavaa duunia ja ei rasittais niin paljon ku noi mun aikasemmat duunit.Oishan niitä varmasti muitakin aloja mitkä kiinnostais mutta tämä nyt on roikkunu tässä päällimmäisenä viime päivinä.

Olen ajatellu avioliittoa ja sen merkitystä nykypäivänä.Eniten mua sapettaa kun ihmiset ei arvosta avioliittoa ja pitää sitä merkityksettömänä.Vaimonkin kanssa kun ollaan ravintolassa oltu ni kaiken maailman urpot on tullu ehdottelemaan vaikka ovat nähneet että on sormus sormessa.Kaikkein törkeintä musta on se että meikäläinen on ollu vieressä ja silti ne urpot on tullu siihen.Ei ole auttanu vaimon sanomiset niille ja meikäläinen on sitten joutunu puuttumaan siihen.Siis onko se niin vitun vaikeaa käsittää että joku on varattu ja lupautunut jollekin toiselle????

No kai sitä joskus löytää jotain älyä muistuttavaa noista ihmisistä.....tai sitten ei.
Mä en ikinä voisi antaa itselleni lupaa ihastua varattuun naiseen vaikka olisi minkälainen nainen tahansa.Avioliitto on musta lupautumista toiselle niin hyvinä kuin huonoina aikoina.Minkä takia olla yhdessä jos on edes mahdollista ihastua toiseen tai on mahdollista antautua jonkun baarikärpäsen vieteltäväksi????
Musta ei kunnollisessa avioliitossa voi olla sellaista rakoa että siihen toinen nainen tai toinen mies pääsisi.Ei sellainen ole avioliitto ja miksi edes tyytyä sellaiseen liittoon???

No onneksi itsellä ei tällaisia ongelmia ole eikä tule jos itse saan päättää.Itse vaadin ehdotonta uskollisuutta silloin kun seurustellaan.Miksi minun edes pitäisi tyytyä vähempään?????
Ei yksikään ihminen tule ikinä olemaan niin arvokas että hänet voisi jakaa jonkun toisen kanssa.

Olen miettinyt että tulevaisuudessa on mukava lueskella omia ajatuksia ja tunteita menneiltä päiviltä.Kai se koko päiväkirjan ajatus on että voi palata halutessaan näihin tunnelmiin ja ajatuksiin.

Niitä päiviä odotellen ellei aika mene tulevaisuudessa työkkärin humpuuki kursseilla!!!!
Että mä osaankin olla katkera!!!!!