Jaahas!!!

Kohta pitäs emäntää mennä töistä hakemaan ja laittaa sille sumppia.
Toi auton ajaminen ei tee yhtään hyvää tälle selälle.Välillä tuntuu että joka mutka nakertaa yhden nikaman pois sieltä.No ei kai musta olis sorateiden virtuoosia koskaan tullutkaan,et Grönholm voi nukkua yönsä rauhassa.

Helvetin talviki tekee tuloaan ja ulkona on hemmetin kylmä.Ei tekis yhtään mieli lähteä tonne ulos,mutta mitä sitä ei vaimon eteen tekisi.Saa kyllä kutoa mulle taas villasukat talveks perhana.Muuten ei auto liiku metriäkään koko talvena ja se on varma.Kyllä sitä nyt uhotaan kun emäntä on poissa ja ollaan niin herraa talossa.No ei kyllä mä sen hakisin vaikka ei mulla villasukkia olisikaan.

Päivät tuntuu niin pirun yksinäisiltä kun on sairaslomalla ja muu perhe on omissa hommissaan.Mukulatki lähtee jo aamulla aikasin kouluun ja emäntä menee jo seittämään.No onneksi kohta vaimolta loppuu nuo työt ni sit on seuraa.
Kyllähän se välillä on kiva olla ihan omissa oloissa eikä kukaan häiritse.Yhden asian mä kyllä tossa kesällä huomasin kun muksut oli mökillä.Oli niin helvetin hiljasta että ei tienny miten päin sitä ois.Onhan ne välillä vähän rasittavia mutta ei niitä ilmankaan pysty olemaan.

Tuli mieleen tosta terkkari käynnistä että taitaa olla jotain tosi pahasti vialla tuolla ruodossa.Se terkkari ku paino mun selkärankaa tuolta alaselästä ni mun vasempaa reittä pitkin lähti sellanen kipu juova mikä tuntu niin hemmetin ärsyttävältä.Jotenki se vetää tota alavatsaaki kramppii ja kylkiä myös.Jalatkaa ei välillä tunnu kantavan mutta toivotaan että asia selviää.En nyt ihan vielä haluais rullatuoliin rojahtaa ku ikääkään ei ole ku kohta 26.
No ei sitä voi syyttää ku itteensä ku ei osaa antaa armoa itselleen.Aina vaan pakko posottaa tukka putkella ja nostella kaikkea raskasta.No mut sitähän se suomalaisen miehen työ on.