Täällä taas ja tekstiä pukkaa.

Huomenna pitäisi raahautua työkkäriin esittämään todella kiinnostunutta.Ei vaan nappaisi yhtään koska mä en todellakaan halua tällä hetkellä töihin.Helvetti jos mä olen ollut viimiset 1,5 vuotta putkeen töissä ilman lomia niin onko se liikaa vaadittu et pidän tämän talven lomaa???Eipä noita konttorirottia kiinnosta mitä mä haluan.Nyt ei viitsi ajatella enempää tuota työkkäriä ettei suoni poikkea päästä.

Tänään lähdin asioille tuonne ihanaan ilmaan ja siinä rauhassa ajelin yhtä pitkää mäkeä ylös.Eteenpäin ei oikein tahtonut nähdä ja rupesin ihmettelemään että mitä tuolta tuiskun keskeltä on meikäläisen suuntaan tulossa.No autohan se sieltä valuu mäkeä alas.Perhana ei muuta kun pakkia päälle ja äkkiä karkuun.No onneks se toinen kuski oli sen verran fiksu että se käänsi autonsa tien sivuun eikä tullut päälle.No sitten kun se sai kerättyä vauhtia tarpeeks ni se päätti ajaa vastaantulijoiden kaistaa koska se oli paremmassa kunnossa.Mä en ymmärrä mitä helvettiä se oikein ajatteli???Se posotti sitä kaistaa mäen päälle asti ja mä ajattelin kokoajan et kohta tuolta nyppylän takaa tulee bussi ja se on ton kaverin menoa.No onneks sieltä ei tullut ketään koska siinä ois käyny todella pahasti.

Tämä päivä on muuten mennyt vaimon kiusaamisen merkeissä:)
Mä en ole ikinä tavannut ihmistä joka punastuu noin helposti,ja voi luoja sitä värin määrää vaimon poskilla.Välillä tuntuu että sillä hehkulla saisi valaistua pienen kylän:)Monesti minun ei tarvitse kuin vihjata vähän tonne pikkutuhman puolelle ni taas helottaa.Tänäänkin pieni tuhma kuiskaus niin toinen kiemurtelee ja punastelee aivan vaikeana.Olenkohan mä vähän ilkeä???
Mä olen aina sanonu että vaimo on päivisin nunna ja illalla siitä kuoriutuu villi kissanainen.No onhan se nykyään jo vähän tottunut näihin mun juttuihin mikä on musta vähän sääli.Kyllähän sekin osaa mua kiusata ja halutessaan saa mut varmasti punastumaan.

Nykyään tämä yhteiselo on tällaista toisiemme kiusaamista ja härnäämistä mutta tottakai osataan olla myös vakavia.Ei me nyt ihan tosissaan toisiamme kiusata vaan se on sellaista leikkimielistä touhua.Tällä tavalla pysyy arjen harmauskin loitolla paremmin,vaikka ei meillä arjessakaan ole valittamista.Ollaan niin samanlaisia ihmisiä ja arvostetaan samoja asioita.Alusta asti meni kaikki jutut niin hyvin yhteen että välillä tuntu et tämä ei voi olla totta.

Aikaisemmin kun puhuin mustasukkaisuudesta niin unohdin kertoa että en ole mitenkään väkivaltainen vaimoa kohtaan.En yleensä edes suoraan syyttele vaan kyselen ja tivaan tiukkaan sävyyn noita asioita.Vaikka en olekaan väkivaltainen niin silti minusta tuollainen ei ole hyväksyttävää.Tottakai se että pelkästään kyselee tuollaisia asioita saa toiselle varmasti kurjan olon.No teen kokoajan töitä tuon asian eteen ja uskon että joskus pääsen eroon tällaisesta pelleilystä.

Kärppä kuittaa ja lähtee vaimolta tivaamaan syytä miksi tämä ei ole kutonut kärpälle uusia villasukkia.Jos kärpästä ei kuulu vähään aikaan niin kärppä on saanut kaulimesta ja hänet on haudattu metsään.