Ajattelin tässä taas kirjoitella.

Tänään on ollut kiireinen päivä ja vasta nyt pääsen vähän hengähtämään.Vaimon kanssa käyty ostoksilla ja muutenkin vietetty aikaa yhdessä.Aamulla sain kuopuksen tarhassa aamiaisen isänpäivän kunniaksi.Itseni lisäksi siellä ei ollut kuin yksi toinen isä joka oli minusta vähän surullista.No eipä minullakaan ole aikaisemmin ollut aikaa tuollaiseen kun olen töissä ollut,mutta nyt oli aikaa ja kävin siellä mielelläni.

Olen miettinyt että sitä jää todella paljosta paitsi kun painaa hulluna töitä.Eihän se nyt paljoa ole vaadittu että käy isänpäivä aamiaisella mutta välillä työelämä on niin armoton että ei yksinkertaisesti ole aikaa tuollaisiin.
Kuopuksesta oikein huomasi kuinka onnelliseksi minun osallistuminen hänet teki.Eihän tuollainen iso asia ole mutta se varmasti merkitsee pienelle lapselle paljon.

Tänään on tullut litkittyä kahvia sen verran että olo on aivan levoton.Ensin kävi veljeni ja hänen avovaimonsa ja siinä tuli juotua kupponen.Sen jälkeen pärähtää vanhempani kylään ja taas on pannu kuumana.Juon aamuisin varmaan melkein litran kahvia ennenkuin pääsen liikkeelle joten tuollainen vieraiden kahvittelu pistää juomaan jo liikaa.

Elämäni taitaa olla todella tylsää kun ei perjantaina ole pahemmin mitään kirjoitettavaa.No tällainen minä olen.Pidän tasapainoisesta elämästä koska olen nähnyt sitä villiä elämää aivan tarpeeksi.Tottakai sitä on välillä mukava vähän irroitella mutta jos sitä kokoajan tekee niin se menettää kyllä hohtonsa.

Kärppä kuittaa ja lähtee metsästämään ruokaa.