Helvetti kun tuntuu taas siltä että ei mikään onnistu.
Kokeilin tuossa kitaraakin soitella mutta on taidot sen verta ruosteessa ettei edes itse jaksanut sitä kuunnella.Siitä asti kun mä jäin työttömäksi niin on ollut pelkkää alamäkeä.Ongelmia toisensa perään ja jatkuvalla syötöllä.Yhdestä ongelmasta pääsee niin tulee kaksi tilalle.

Tää tuntuu jotenkin kausi luonteiselta.Vähän aikaa kun pyyhkii hyvin niin sitten alkaa taas elämä potkimaan oikein kunnolla.Voittais edes vittu lotossa niin saisi vähän aikaa olla onnellinen.Joka helvetin lauantai mulla on sellanen tunne että nyt se pamahtaa meikäläisen kohdalle koska se olisi suuri vääryys jos niin ei kävisi.Sitten siinä lujassa uskossa tarkistellaan numeroita ja huomataan että eihän nämä ole sinne päinkään.

Voitin mä tossa arvasta 3,5 euroa mutta senkin sitten menin hukkaamaan saatana!!!
Eihän se iso voitto ole mutta se on kaikki kotiin päin.Helvetti kun ei muista mihin mä sen arvan laitoin.No onneksi vaimolla on huomenna viimeinen työpäivä niin saan jonkun jolle kiukutella.Se on vaan vähän ihmeellinen ihminen kun se on aina iloinen ja onnellinen.Jotenkin se tartuttaa sen muhunkin aina silloin tällöin.

No nyt se saa kyllä hohkaa sitä iloisuutta nuppi kuumana koska mä olen todella vittuuntunut.En usko että ihan heti helpottaa tällänen korpeaminen.Tekis kokoajan mieli kiroilla ja rikkoa jotain.Ei sitä kyllä viitti tavaroita alkaa rikkomaan kun sitten vituttaa vielä enemmän (nimm.kokemusta on).Siivotakin pitäis mutta kun ei nappaa yhtään.Sitä saa nykyään siivota kokoajan kun noi ipanat sotkee niin helvetisti.Kaiken kukkuraks ne alkaa aina kiukutella kun laittaa ne siivoamaan omat jälkensä ja taas meikäläisellä keittää yli.

Voikohan vitutukseen kuolla?????
En mä kyllä usko koska mä olisin jo kuollu aikoja sitten siihen.

Kärppä kuittaa ja lähtee harjoittelemaan oman kielensä nielemistä.