Vaihteeksi hymyilyttää taas...

Tänään saatiin auto korjaamolta ja vieläpä valmiiksi katsastettuna.
Taitaa se aurinko tähän meikäläisenkin risukasaan välillä paistaa.Nyt kaikki matkatkin taittuu vähän rivakammin kun ei tarvitse noita lenkkareita kuluttaa.Oikeastaan mä olin jo aika kypsä tohon bussilla reissaamiseen.

Kurssillakin oli vähän parempi päivä kun saimme käyttää tietokonetta.No pasianssin pelaamiseksihän se meinas mennä mutta sain mä sen avo-ohjelman tehtyä.Suunnitelmat sai vähän takapakkia kun ei tuonne atk-alalle ole mitään asiaa.Työllisyystilanne on sillä saralla niin toivoton että työkkäri ei ainakaan tue sen alan opiskelua.Onneksi vaihtoehtoja vielä riittää mutta mielenkiinnosta en sitten tiedä.Tällä hetkellä tuo autoala näyttää olevan kaikkein vahvimmilla mutta eipä tässä ole hopsiakaan vielä tehty.

Huomenna pitäisi keskustella noista suunnitelmista sen kurssin vetäjän kanssa ja vähän katsoa että mille alalle sitä nyt sitten lähtisi.Mä en tiedä onko se sitten liikaa vaadittu että näin nuorena löytäisi sen oman alan ja olisi siellä töissä koko loppu elämän.Onhan se ajatuksena aika mukava mutta kun katsoo tämän päivän työelämää niin kyllähän se aika pätkätyömäistä on.

Mä mietin tossa muutenkin että mä ehkä vaadin itseltäni vähän liikoja.
Harvalla alle kolmekymppisellä on oma asunto ja kunnollinen työura.Tottakai sitä unelmia pitää olla mutta kun meikäläinen tuntuu ahdistuvan siitä ettei sitä uraa ja kämppää vielä ole.Olenhan mä nyt perheen saanu perustettua ja kasvatan lapsia ainakin omasta mielestä ihan hyvin.Vaimokin tuntuu olevan aika onnellinen mikä tuntuu sitten säteilevän myös meikäläiseen.Kaipa sitä jollain tavalla peilaa itseään perheen muiden jäsenien kautta.

Eilen puhuttiin siellä kurssilla siitä että oppiminen tapahtuu unen aikana.
No näitä asioita miettiessä ajattelin että kaipa sitä käy sitten unen aikana läpi päivän asiat ja jotain jää tuonne meikäläisenkin kuuppaan.Tänään kun aamulla heräsin niin ainoa mitä muistin unestani,oli thinsulate hanskani.Hypistelin niitä unessa koska oli niin helvetin kylmä.Pakkasta tuntui olevan ainakin 30 astetta ja meikäläinen näpräili niitä hanskoja.Mitäköhän sitä sitten oikeastaan oppi tuon unen aikana???

Kärppä kuittaa ja lähtee katsomaan telkkaria!!!