Terve taas!!!

Joo olo on vähän pettynyt taas kerran.
Emäntä tossa soitteli ja vauhkos taas niistä duuninsa pippaloista.Sanoin että senkus painuu sinne sitten kun on niin kova hinku.Mä ajattelin vaan et olisin tosissaan halunnu viettää aikaa sen kanssa ja olin vähän jo odotellutkin tätä viikonloppua.Kuopuskin menee mun vanhempien kanssa mökille käymään ni oltais saatu olla edes vähän rauhassa.

No aina ei voi voittaa.Ei toista voi pakottaa viettämään aikaa jos toisella on muita haluja.Kai se pitää ittenkin painella taas duuniin ku emännälläkin noi duunit jatkuukin pitempään.Tällä hetkellä muutenkin näyttää siltä että toi yhteinen aika merkitsee mulle enemmän kuin sille.Vituttaa vaan kun se yhteinen talvi oli alunperin sen idea ja se siitä alkoi löpisemään.No nyt on jutut muuttunu ja jotkut kekkerit kiinnostaa enemmän kuin yhteinen aika.No voin mä olla lapsenlikkana täällä himassa ni senkus menee.

Kai se pitää ittekin ruveta juoksemaan kaikenmaailman kekkereissä ja unohtaa koko vitun talvi.Turhaahan mä täällä himassa talven olen ku toista ei kiinnostakaan.Yks osasyy tohon mun lopputilin ottamiseenkin oli just yhteinen aika ja jos tän olisin tienny ni olisin jatkanu vaa sitä duunia.Kyllä mä olen ennenkin painanu pitkää päivää paikat paskana,eikä se ole mulle mikään ongelma.Se siitä talvilomasta puhu ja sano et olis kiva viettää talvella aikaa yhdessä kun ei ole viime aikoina sitä aikaa ollu.No nyt meikäläinen kökkii himassa ja emännällä menokenkä vipattaa.Taitaa tulla aika yksinäinen talvi meikäläiselle mutta onhan se lomaa kuitenkin.Aattelin muutenkin ruveta taas tota punttia rykimään ni sais edes jotain hyödyllistä aikaan.Samalla ton selän kuntokin kohenis.

Tällä hetkellä vituttaa niin saatanasti!!!
Täytyy lopetella ettei rupea kunnolla hermo käryämään.

Morjens!!!!