Aamu alkoi taas kahvin kera ja vaimon kanssa jutustellessa.
Helvetti mittari näytti miinus viittä ja meikäläinen paleli niin perkeleesti.Villasukista ei ole kuulunut mitään ja olen miettinyt jos laittaisin kirjallisen hakemuksen vaimolle niistä.No eiköhän se ne tee sitten kun sillä on aikaa.

Nyt pitäis haalia kaikki noi dokumentit työkkäriä varten kasaan ja lähteä siellä käymään.Toivottavasti ne on samoilla linjoilla meikäläisen kanssa.Mun mielestä toi kuntouttaminen olisi nyt etusijalla eikä mikään humpuuki kurssilla istuminen.Mä en edes tajua mikä helvetin kurssi se on.Esitteessä oli jotain "löydä sisäinen voimasi" juttuja ja muutenkin siellä on VT maisterit vetämässä sitä kurssia.Mä luulen et siellä on jotain motivointi paska läppää ja sellanen ei mua kiinnosta.Kyllä mä itse tiedän mihin musta on ja mihin ei.

Pitäis huoltomiehellekin soittaa kun kämpän ilmastointi reistailee.Se tiputtaa sieltä konehuoneesta vettä enkä mä usko että se kondensaatio vettä voi olla.Ei sitä pitäs noin paljon voida tulla päivässä,kun sitä tulee vähän vajaa litra päivässä(voi olla että liiottelen).Joutu laittaa ämpärin sinne alle kun lattia oli jo ihan märkä.No eipä täällä mikään toimi kun lamputkin pimahtelee kokoajan.Pitäs siitäkin ilmottaa jos toi meninki jatkuu.

No nyt haalimaan dokumentteja!!!
Katsellaan myöhemmin.