Tervehdys taas täältä tulen ja tulikiven maasta!!!

Taas korpeaa niin saatanasti!!!!
Kuluttaja asiamieheltä ei apua herunut yhtään.Myyjä liikekään ei tullut asiassa yhtään vastaan että sillälailla.
Meikäläinen teki taas persnettoa niin että tuntuu.Vitun vitun vittu!!!!
Toivottavasti se myyjä nukkuu yönsä hyvin kun tekee tollasia temppuja.Luulis että omatunto kolkuttais edes vähän.Mä nauran kun ne tekee ton saman tempun jollekin väärälle kaverille.Saatana että korpeaa taas,sappi on kokoajan kurkussa.

No lääkäri käynti meni sentään hyvin.Selän kuvissa ei mitään rakenteellista tai synnynnäistä vikaa näkyny.Ainoa et röntgen lääkäri oli mitannu mun nikamien välejä ja oli sanonu että 4. ja 5. nikamien välissä näkyy lievää madaltumista.Lausunnon sain työkkäriä varten ja nyt pitäs mennä omalle lääkärille puhumaan jatkosta.Olen kuulemma kuntouttamisen tarpeessa joten voi olla että työkkärin kurssit voi haistaa vitun.No ei vielä uskalla herätellä toivoa ja eiköhän ne jotain mun varalle keksi viellä.

Mä olen ajatellu vähän elämääni sun muuta menoa.Toi mun mustasukkasuus on kyllä vähän häiritsevää homma.Mä en tajuu miten mä en pääse eroon siitä vaikka mulla ei olis mitään syytä olla sellanen.Kai se on omasta itsetunnosta johtuvaa ja kai sitä pelkää menettävänsä toisen.Mulla se menee vaan ihan ylihilseen ja oikeastaan vainoharhan puolelle.Epäilen kaikkea ja välillä jopa itseänikin.Jotenkin mä tajuan jo silloin kun se alkaa et ei tässä ole mitään järkeä ja mä en nyt ajattele kunnolla.Jotenkin se sitten saa kokonaan vallan musta enkä tiedä enää mihin uskoa.Mä huomasin et mä etin ja kaivelen noita asioita niin kauan et mä löydän jonkun asian mikä istuttaa epäilyksen siemenen.

Silloin kun mulla rupeaa pää olemaan jo niin pehmeä etten tiedä mikä on totta ja mikä ei,ni ainoa johon mä pystyn sillon luottaa on iso broidi.Mä en tajua miten mä pystyn menemään noin sekaisin et luotan broidiin enemmän ku itteeni.Aika säälittävää ja surullista.Epäilinhän mä sitäkin ja se oli jo niin tyhmää ja luultavasti kadun silloin sanottuja asioita lopun elämääni.No onneks mulla on se broidi joka tiputtaa maanpinnalle ku menee liian lujaa.Mä olen miettiny et mitä jos mä en pystyis luottamaan siihen ni kuka mut pysäyttäis silloin.Mä todellakin tiedän että se kertoo mulle totuuden vaikka olis kuinka paha tilanne.Emäntäkin tietää sen ja se yleensä sanookin et soita sille veljelles ni loppuu tää touhu koska mä en pysty sua auttamaan kun et usko mitään.

Mä olen miettiny että kuinka paljon tuolla on sellasia ihmisiä joilla ei ole mitään mikä pysäyttäis ne ku niillä rupeaa viiraamaan.En mä sitäkään kyllä tarkoita että mun veljen pitäs olla mun vartija koska tämä ei ole sen ongelma vaan minun.Mun on itte pakko saada tämä kuriin ja olenhan mä jo jonkun aikaa saanu pidettyä sitä aisoissa.No eiköhän se tästä rupea suttautumaan kun saa vähän tota itsetuntoa kohotettua.

Aateltiin tossa emännän kanssa et jos pidettäis illan istujaiset tuolla broidilla ja sen vaimokkeella.Oltiin viime uutenavuotena siellä ja mukavaa oli.Voitti kyllä baarireissut mennen tullen.Sellasta lepposta illan istumista muutaman kaljan kanssa.Täytyy nyt katsoa kun asia on vasta niin suunnittelu asteella etten ole edes broidilta kysyny käviskö tämmönen.Pitäähän siinä muutenkin sovittaa aikataulut kohilleen koska onhan niilläkin menonsa.Oishan se muutenkin kiva päästä vähän ottamaan kaljaa kun on viime kerrasta taas aikaa.

Tulipa taas turistua asioita.Ihmiset jotka lukee tätä ni pitää mua varmasti jonain sekopää naistenhakkaajana,mutta en mä sellanen ole.Mä en ole ikinä ollut väkivaltanen naisia kohtaan enkä varmaan edes pystyis  lyömään vaimoa vaikka kuinka haluaisin.Joillekin mustasukkaisuus on häpeällinen asia ja onhan se sitä mullekin mutta minä en salaile sitä.Vittu mun vikani se on ja jos olen mustasukkainen niin olen sitä avoimesti.Asioiden salailu ei auta yhtään vaan luultavasti pahentaa tilanteita.Mä olen aina näyttäny tunteeni suoraan enkä kiertele ja kaartele.

Joo vois ton myyjäliikkeen lisätä tohon mun vihalistaan ja ulottaa tämä hiljasenmiehen kapina sinnekin.Tekis kyllä mieli laittaa sähköpostilla palautetta hyvästä asiakaspalvelusta sun muusta.Hemmetti kun pystyis lähettää sähköpostin välityksellä paskaa ni noi kyllä sais kolme kertaa päivässä postia,sen verta hyvin tää meikäläisen vatsa toimii.No nyt rupeaa riittämään kun tämä menee jo kakkaläppien puolelle ja kohta on kurkkukin kipeä.

No katsellaan myöhemmin!!!!