Iltaa!!!!

Emäntä meni nukuttamaan lapsia niin ajattelin taas vähän kirjoitella.

Ajattelin tota mitä se röntgen lääkäri oli lausuntoonsa kirjoittanut,että mulla on se lievä nikaman madaltuminen.Mun mielestä se ei ole oikein normaalia että tän ikäisellä kaverilla on tollasia oireita.Kyllähän noi nikamat vanhetessa kuluu mutta ei nyt näin nuorena pitäs tommosia olla.Se on kumminkin sellanen oire mikä etenee ja jos se tän ikäsenä jo alkaa,niin missä kunnossa mun selkä on nelikymppisenä???
Onhan tämmönen vähän huolestuttavaa.Muutenkin ei taida vieläkään olla selkä kunnossa,tänään unohdin ottaa lääkkeen ni säryt alko heti kovenemaan.

Tätä se teettää kun ei pidä itsestään huolta.Aina ajatellu et mä olen vielä nuori niin kyllä mä kestän ja jaksan.Sitä voi sitten vanhemmalla iällä levätä ja ottaa rauhallisemmin.Pakko tässä on alkaa kuntouttamaan tota selkää et saa sen jotenkuten kestämään.Lääkäri vaan sano et siinä pitää olla pitkäjänteinen koska se voi viedä vuosia ja siltikään ei ole varmaa tuleeko se edes vahvaksi.

Kyllä sai kitaran kielet kyytiä ku purkasin vähän patoutumia taas.Hemmetti on vaan vähän tekniikka ruosteessa kun ei pystynyt soittelemaan ton selän takia.Toi mun musiikki makukin vaihtuu aina lennosta ja viimeeks kun olen soitellut tuli ulos sellasta Thin Lizzy meininkiä.Tänään kun veivailin ni oli vuorossa In Flames tyylinen meininki.Välillä tulee soiteltua balladeitakin.No ei mulla ole ikinä ollu mitään yhtä tyyliä mitä haluan soitella eikä sen kuuluiskaan olla sellasta.Sen kuuluis olla sellasta hauskan pitoa ja siitä tulisi nauttia.En mä edes pystyis soittamaan jotain mistä en pitäisi.Harmittaa vaan kun harrastukset kärsii kun sairastelee.

Nytkin mun pitäs miettiä tota parantumista mutta päässä pyörii vaan skaalat ja melodiat.Mä olen miettiny et mäkin olen tämmönen rauhallinen kaveri mutta eipä se soittamisessa näy.Välillä tekee niin katkeria ja vihasia kappaleita et oksat pois.Kai mulla on jotain patoutumia mitä sitten puran ton soittamisen kautta.Muutenkin kun tekee musiikkia niin jotenkin sitä elää niin tunteidensa varassa ja mielialat näkyy heti biiseissä mitä tekee.Harvemmin kyllä tulee mitään iloisia soiteltua et kyllä se sitä melankoliaa ja vihaamista on.Välillä sitä tuntuu että mä velloisin oikein noissa suruissa et tulee parempia biisejä.Se on oikeasti helpompaa säveltää kun on masentunut ja alamaissa.

Täytyy vaan varoa ettei noi tunteet ala viemään mukanaan tai ettei pääse yli niistä.Silloin liikutaan jo vaarallisilla vesillä jos ei pysty päästämään irti niistä.Olen joskus lukenut että jotkut taiteilijat on uponnut niin syvälle melankoliaan et ne on lopulta tappanu ittensä.No enhän mä mikään oikea taiteilija ole mutta samanlaisia luomistapoja mäkin käytän.On mulla joskus ollu kertoja milloin on saattanu mennä monta päivää ennenku on päässy yli niistä tunteista.No enköhän mä jossain vaiheessa opi kontrolloimaan niitä tunteita mitä noissa tilanteissa tulee.

Huomenna pitäs sitten mennä työkkäriin lyömään dokumenttia pöytään.Mies on tällä hetkellä tarmoa täynnä ja voisin vaikka mennä sen toimiston seinästä läpi.Pakko se on hillitä itsensä ettei asiat pahene enempää.Täytyy vaan toivoa että kaikki menisi hyvin ettei tarvitse taas täällä kiukutella.

Morjens!!!!