Huomenta!!!

Nyt ollaan vähän päästy parantumaan tuosta eilisestä vittuuntumisesta.
Oikeastaan alkoi jo eilen helpottamaan kun vaimo tuli kotiin ja oli tuttuun tapaansa iloinen.Tänään on hänen viimeinen työpäivänsä ja sen jälkeen alkaa talvilomamme.Tottakai mulla on tälläkin hetkellä asioita jotka vituttaa mutta olen pystynyt olemaan ajattelematta niitä.Kattoo jos toi loma auttais tähän.

Mä olen oikeasti ruvennu miettimään että mä varmaan kuolen alle nelikymppisenä stressin aiheuttamiin sairauksiin.Mä stressaan kokoajan kaikesta,myös sellasista asioista joille en mahda mitään.
Mihinköhän se nuori elämänhalua täynnä oleva ihminen  katosi?
Mä olin nuorempana sellanen että mä en välittäny mistään.Huolet ei painanu pätkääkään ja pidin vaan hauskaa.Nyt olen sitten sellanen stressierkki että otsasuoni sykkii kokoajan.

No onhan se stressi vähän helpottanu ku jäin työttömäks.Se oli ihan mahdotonta menoa ku oli vielä duunissa.Mä hilluin öisin unissani ja olin lähdössä töihin.Emäntä sai aina repiä mut takasin nukkumaan.Tätä saatto tapahtua pahimmillaan varmaan kymmenen kertaa yössä.Sitten oltiin aina aamuisin silmät ristissä emännän kanssa.Emäntä sanokin mulle välillä että ei tiedä kauanko tällästä menoa jaksaa.Mä kyllä tarjouduin nukkumaan sohvalla mutta ei sekään käyny.Ei me pystytä nukkumaan jos toinen ei ole siinä vieressä.

Vähän ihme homma?
No ollaan jo niin kauan oltu yhdessä et kai sitä on niin tottunu nukkumaan yhdessä.

Nyt täytyy painua parvekkeelle tekemään epäterveellisiä asioita.

Kärppä kuittaa!!!!!