Täällä ollaan taas!!!

Mieli on vähän parempi kun tuli taas kuritettua kitaraa.
Mä olen miettiny että miten mä vaadin itseltäni näin paljon.Mulla on jotenkin tuo kritiikki itseäni kohtaan todella vahva ja se näkyy kaikessa mitä teen.Mä ruoskin itseäni joka virheestä loputtomiin enkä anna itseni ikinä unohtaa mokailujani.Helvetti mä muistan sellaisia töppäyksiä jotka on tapahtunut yli kymmenen vuotta sitten ja vieläkin mä soimaan itseäni niistä.

No tänään on ajatukset pysyny jotenkuten kasassa kun on ollut menoa.
Tuurasin tänään joulupukkia ja kävin vaimon kanssa lahjoja ostamassa.No pinnahan siellä ryysiksessä kiristy ja aloin kypsymään koko jouluun.Kaiken kukkuraksi vaimo halusi täällä kotona soittaa cd:ltä joululauluja.Noita samoja lauluja jotka viime jouluna soi neljä tuntia päivässä.

Miksei voi vain hakea kaupasta kinkun ja se olisi siinä?
Ei mitään tilpehööriä vaan kinkku ja tyytyväinen isäntä.Lapsille muutama lahja joulukortit postiin.Ei olisi mitään stressiä kun tietäisi ettei tarvitse kuin hakea kinkku kaupasta.Kinkkuun olisi ruiskutettu joulutunnelma sisään joka sitten säteilisi lämpöä sitä mukaa kun sitä syö.

Mutta ei!!!
Pitää tunkea ikkunat täyteen valosaastetta aiheuttavia juttuja.
Kuusenkin pitää notkua oksat rutisten kun niissä on kymmeniä kiloja koristeita.
Lelufirmoille pitää myydä sielunsa että saa lapset pidettyä tyytyväisenä.

Oliko asiat ennen paremmin???

Kärppä kuittaa!!!