Täällä ollaan taas!

Tänään tuli juostua kaupoissa ja maksettua laskuja.
Helvetti laskuihin tais mennä vajaa 800e ja nyt ahdistaa.Eläminen on kyllä nykyään niin hemmetin kallista.

Huomenna painellaan broidille istumaan iltaa.Ei malttaisi millään odottaa että pääsee kaljojen kimppuun.No onneksi mulla on tuolla jääkaapissa muutama niin voi jo tänään illalla vähän tissutella.Saa nähdä kuinka lärvit sitä taas on kun ostettiin kaksi lavaa sinne broidille valmiiksi ja aluksi mennään baariin muutamalle.No mulle se on ihan sama vaikka olisi 6,5 promillen humalassa kunhan pääsee vähän nollaamaan.

Tänään odottelin postista sitä työkkärin lausuntoa mutta aika hiljasta oli.Vittu mä alan olemaan ihan loppu koko laitoksen kanssa.Se on näköjään niin vitun vaikeeta niille tehdä jotain hyödyllistä siellä toimistossaan.Helvetti yli kuukausi menny ja ne ei ole vieläkään tehny sitä päätöstä.Tukehtuisivat pullaan saatana niin sekin olisi paljon hyödyllisempää meikäläisen kantilta,olisi yksi urpo vähemmän tässä maailmassa.

Joo nyt on pakko hillitä tahtia kun alkaa kierrokset olemaan päässä niin korkealla että suoni poikkeaa päästä kohta.Mä olen taas niin täynnä raivoa että ei mitään rajaa.

Kämppäkin pitäisi taas siivota mutta kun ei kiinnosta vittuakaan.Kakaratkin vaan rutisee kun joutuvat siivoamaan omia sotkujaan.Helvetti mä en edes kehtais kiukutella jos mulle mesottais mun omista sotkuista.Jotenkin kaikki tuntuu tällä hetkellä niin turhalta ettei viitsi tehdä yhtikäs mitään.

Harvoin sitä on näin huonolla tuulella perjantaisin.Alkaakohan perjantaikin olemaan kohta samanlainen kuin maanantai ja sunnuntai.Enköhän mä jossain vaiheessa ala vihaa maan jokaista viikonpäivää.Sitten mun elämä on tasaista vitutusta eikä tarvitse odottaa miltään päivältä muuta kuin sen päättymistä.

Joo eiköhän tää ollu tässä!!!

Kärppä kuittaa!!!!!!