Saatanan saatana!!!

Taas tänään kävin näyttämässä tota selkää terkkarilla.Onneksi mulla on huomenna lääkärille aika jos sais jotain apua tähän selkään.Mua on pompoteltu viimeiset kaks viikkoa kunnallisen ja työterveyshuollon välissä.
Duuni lekurista ei saanu aikoja ja kunnallisella ei antanu aikaa kun mulla kerta on toi työterveyshuolto.Vittu mä kävin vielä sairaalan päivystyksessäki eikä sekään lekuri ottanu mitään kantaa koko asiaan.Mä en todellakaan ole työkykyinen tällä hetkellä mutta eipä se noille urpoille mene jakeluun.Pitäs vaa pillereitä popsia ja jatkaa hommia niiden avulla.Täytyy toivoa että huomenna kaikki menee hyvin ja sais ton selän kuntoon.Olen jo muutenkin niin kypsä koko työpaikkaan että on pakko päästä pois sieltä ja loman viettoon.

Lomasta tulikin mieleen että ollaan vaimon kanssa suunniteltu sitä,että jos vietettäisiin talvi kotona yhdessä.Olishan se helvetin mukavaa mutta tällä hetkellä se tuntuu utopialta.No sen näkee sitten!!

Eilen sain taas jonkun ihmeen mustasukkaisuus kohtauksen ja vieläkin vähän päässä viiraa.Jotenkin vaimon läheisyys ja läsnäolo tuntuu lievittävän noita kohtauksia.En mä mitenkään väkivaltanen ole tai mitään semmoista.Se on vaan sellaista keskustelua ja asioiden selvittämistä.Mua on aikaisemmissa suhteissa petetty ja tämä ois ensimmäinen suhde missä ei tällaista tapahtuisi.Jotenkin sillo aikoinaan rakentu aivoihin joku hemmetin kaava noista tilanteista.Nyt kun samantapainen tilanne tulee eteen ni meikän aivot heittää häränpyllyä.Välillä luulen näkeväni vaimossani merkkejä joita näin noissa entisissä.
Kumpa keksisin keinon päästä eroon menneisyydestäni.

Muutenkin ruvennu tuntumaan vähän oudolta että kun asiat menee hyvin ja luottamus tuntuu vahvalta ni aina tulee esille joku asia mikä romuttaa koko homman.Kysyinkin vaimolta syytä moiseen kun ei se oikein normaaliltakaan tunnu.Minkä takia tällaisia asioita tulee eteen jos ei mitään syytä olisi?

Suhteemme alussa kaikki oli hyvin ja luottamus vahva mutta silloin tuli tällainen asia eteen.Tapasimme vanhan tuttuni joka tunsi vaimoni eksän.Tämä tuttu sitten rupesi baarissa selittämään että vaimoni käy selkäni takana eksän kanssa punkassa.Taas oli luottamus tipotiessään ja sitten oli selvittelyiden aika.No asia selvitettiin jotenkuten mutta en tänäpäivänäkään tiedä tuon tuttuni motiiveja.Miksi hän sitten selitteli tuollaista jos se kerta oli puuta heinää.Oma epäilykseni on että tämä tuttuni oli ihastunut vaimooni ja yritti erottaa meidät.Välillä kun vainoharha kunnolla iskee naamaan niin tuntuu että vaimoni pitää minua vain pellenä,enkä edes tajua mitä nenän edessäni tapahtuu.

Rupeaa välillä usko loppumaan koko touhun kanssa.Turhauttaa kun aina joutuu aloittamaan alusta ja tietää että kohta se kaikki taas sortuu.