Saatanan saatana!!!!!!!!

Helvetin lekurit!!!
Ei ne tajua välillä mitään normaali elämästä.No kyllä tämä lekuri oli ihan asiantunteva ja ymmärtäväinen.
Ainoa vain että puolet ajasta se puhui lääkäri termeillä,eikä meikäläinen välillä tajunnut mitä se höpisee.
Röntgenissäkin tuli käytyä ja nyt sit odotellaan tuloksia.

Se lääkäri kyllä tutki ton selän erittäin tarkkaan.Merkkas viivoja meikäläisen kroppaan nivelten kohdalle.Piti sen jälkeen taivutella selkää ja se mittas jotain eroja noista nivelistä.Ainoa että toi selkä on nyt todella kipeä ku sen piti väännellä sitä.Yllätys yllätys!!!Se määräs taas pillereitä roppa kaupalla.Mä en tajua ku oon omasta mielestä syöny niitä ihan tarpeeks eikä se näytä hyödyttävän mitään.

Sano se et näyttää siltä että mä olen sopimaton tähän työhön ja kirjotti saikkua lisää.Ei kuulemma halua pistää mua sinne töihin rikkomaan itteäni lisää.Samaan hengen vetoon se sano et tämä juttu menee luultavasti silleen et ton saikun jälkeen mä palaan töihin siksi aikaa kun se miettii mitä tehdä.Ei oikein mene meikäläiselle jakeluun,et miten se voi putkeen selittää vastakkaisia asioita.
Mä selitin kyllä sille että mustakaan toi työ ei sovi mulle mutta en mä voi itte sanoa itteäni irti,kun tulee se helvetin karenssi.Kysyin että voisiko se kirjoittaa jonkunlaisen lausunnon et toi työ ei sovi mulle,mut ei kuulemma pysty.Pitäs kuulemma mennä työnantajan kanssa juttelemaan tästä asiasta ja jos työnantaja sit irtisanois ku olen viellä koeajalla.Pitäs varmaan käydä työkkärissä kysymässä neuvoa,et miten tää kannattais hoitaa.Eihän ne mua pysty irtisanomaan jos mä olen saikulla,ni tää tuntuu vähän kissa ja hiiri leikiltä.Kai tää on näitä elämän suuria mysteerejä,mene ja tiedä?

Mukuloilla on syysloma ni on taas vähän seuraa meikäläisellä.Loppuis nyt vaimoltaki noi duunit ku tosissaan odotan sitä yhteistä aikaa.Jotenki ei vaa pysty pysymään tuolta mollin sivuilta pois ja ravaan siellä kurkkimassa oisko mitään hyvää duunia tarjolla.
Mikäköhän meikäläistä oikein vaivaa?
Eipä mulla nuorempana ollu mitään hinkua töihin.Nyt pitäs vajaa kuntosenakin saada töitä.Jumalauta olenkohan mä aikuistumassa?Ei voi olla tämäkin viellä!!!!

Pitäis varmaan soittaa broidille ku silläki on toi terveys reistaillu.Hemmetti vähän kyllä huolestuttaa ku sil on veriarvoissa ollu jotain häikkää.No onhan mullaki epäilty keuhkosyöpää eikä sitten loppujen lopuks ollukkaa mitään.Jotenkin sitä on aina enemmän huolissaan muista ku itsestään.Sillonki ku mulla epäiltiin sitä syöpää ni mä ajattelin kokoajan vaan et miten vaimo ja lapset sit pärjää jos meikäläinen heittää lusikan nurkkaan.Ajattelin mä myös kuinka kurjaa se olis vanhemmille ja broideille jos meikäläinen lähtee ja millasta niiden elämä ois sen jälkeen ku mua ei enää olis.

Hemmetti ku tuli surulliseks tollasista kirjoituksista!!
Kai se pitää broidille soittaa jos vähän piristyis.
Onko ketään lukenu näitä ja jos on niin ois kiva tietää jollain tapaa?