Huomenta!!!
Kävijämäärä nousee mutta ei ainuttakaan kommenttia????
Puhukaa nyt ihmiset jotain ettei tuntuisi näin yksinäiseltä!!!!

Nyt on kuopus viety tarhaan ja taas on aikaa tapettavana.Ahdistus ei ole vielä hellittänyt vaikka on jo tiistai.
Yleensä tuo vitutus hälvenee viimeistään keskiviikkoon mennessä.Tänään pitäisi raahautua työkkäriin kuuntelemaan kun he kertovat työkkärin toiminnasta.En kyllä ymmärrä miksi minulle pitäisi siitä selitellä eikä minua muutenkaan kiinnosta koko touhu.En ole elämäni aikana saanut ainuttakaan työpaikkaa työkkärin kautta vaan olen itse etsinyt niitä paikkoja.No mol.fi:n sivuilta kylläkin mutta muuten itse.Minulla on työtä tiedossa ensi kesäksi mutta se on vain kesän ajaksi.Ajattelin olla lomalla ensi kevääseen asti ja sitten mennä kesäksi töihin.Näin saisin aikaa miettiä mitä haluan alkaa opiskelemaan ja sitten syksyllä viimein aloittaa tämä itseni kouluttaminen.

Minulla ei oikein ole muuta vaihtoehtoja kuin alkaa opiskelemaan.Mitään ammattikoulutusta minulla ei ole ja olen koko ikäni tehnyt raskaita töitä.Nyt kun selkäni on hajoamassa eikä minulla ole kokemusta mistään kevyemmistä hommista niin vaihtoehtona on työttömyys tai opiskelu.Valitsen kyllä mieluummin sen opiskelun koska ei kotona jaksa kovinkaan kauaa kökkiä.Olen muutenkin sellainen ihminen jolla pitää aina olla jotain tekemistä,muuten alan käymään ylikierroksilla:)

Kärppä kuittaa!!!!