Joopa joo!!!

Taas se on täällä ja hermot menee.En ymmärrä mitä maagista näissä sunnuntaissa sitten on kun aina on kyrpä otsassa.Työttömänä ollessakin vitutti koko päivän,vaikka tiesi ettei maanantaina tarvinnut mennä mihinkään.
Muutenkin tällä hetkellä menee työrintamalla niin päin vittua kuin olla ja voi.Selkä vetelee viimesiään ja pitäs perhe pitää rahoissa ja ruuissa.Vaimo on kyllä käskenyt mun lopettaa duunit ja ettiä jotain muuta.Silti jotenkin toi omatunto kolkuttaa vaikka tiedän ettei siihen ois mitään syytä.Suunnitelmissa olis ollu et oltais vietetty vaimon kanssa talvi yhdessä mutta taitaa olla vain utopiaa.

Laskeskelin tossa että mä olen ollu kohta kaksi vuotta töissä ilman lomia.Hyppiny duunista duuniin ku on hermot aina menny.Ei se varmaan mikään ihme ole et rupeaa olemaan vähän väsynyt.Muutenkin toi työelämä on mennyt vähän armottomaksi ja välillä tuntuu että työnantajat tekee ihan mitä huvittaa.Hyvä esimerkki on tämä mun nykyinen työpaikka.Mun mielestä mua kusetettiin oikein olan takaa ku menin sinne töihin.Mulle luvattiin haastatteluvaiheessa vakkariduunia ja minä hölmö vielä uskoin sen.Meikäläinen sit sano ittensä edellisestä duunista irti ja aloitin siellä.Sit meikäläiselle lyödään työsopimus eteen missä lukee että määräaikainen ja puoli vuotta.Siihen en suostunu ja sit ne tarjos vuoden määräaikaista eikä mulla siinä vaiheessa ollu vaihtoehtoja,koska olin jo lähteny edellisestä duunista kiitää.Kaiken kukkuraks määräaikasen työsuhteen syyksi tuli omapyyntö!!

Juttelin luottamusmiehen kanssa tästä asiasta ja hän sano et ne on yrittäny saada työnantajaa lopettamaan kyseisen touhun koska se ei kuulemma ole oikein laillista.No minkäs teet kun eihän niitä mikään estä sitä tekemästä.

Vittu lukeekohan kukaan näitä juttuja oikeasti vai onko tämä typerää yksin puhelua.
No onhan tästä jotain hyötyäkin kun meikäläinen on sellanen ihminen että näkee asiat vasta sitten kun on jotain konkreettista nähtävää.